Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bitiba.fi, onko kokemuksia?

Vierailija
04.05.2016 |

Ihan hyvään hintaan kissanruokaa ja -hiekkaa. Onko kokemuksia, uskaltaako tilailla ihan hyvillä mielin?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi kyseinen verkkokauppa. Onko joku tilaillut tuolta?

Vierailija
2/46 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 3.6,katsotaan miten toimii,pistän viestillä kun/jos tavara on mulla kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JK kirjoitti:

Tilasin 3.6,katsotaan miten toimii,pistän viestillä kun/jos tavara on mulla kotona.

  7.6 lähti toimitus ja tänään 10.6 paketti kotona :)

Vierailija
4/46 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokaupassa ei sinänsä mitään vikaa, mutta pakettien toimitus mättää ainakin omalla alueellani pahasti. Kyseinen verkkokauppa käyttää PostNord/DPD/mikä onkaan -yritystä pakettien kuljettajana. Minulla ollut ongelmia useamman kerran kyseisen yrityksen kanssa. Asun summeritalossa ja olen päivisin töissä joten en ole avaamassa ovea paketin toimittajalle (joka on vielä eri taho, Savon Kuljetus meidän seudulla). Jos/kun pakettia ei saada toimitettua, se viedään takaisin terminaalille ilman mitään yhteydenottoa asiakkaaseen eli minuun. En siis tiedä, että pakettia on yritetty minulle toimittaa ja se seisoo terminaalilla. 7 päivän kuluttua paketti lähtee takaisin lähettäjälle eli verkkokauppaan. Minä olen autuaan tietämätön tästä (ellen muista joka päivä käydä PostNordin/DPD:n/minkä lie sivuilla tarkistamassa lähetystunnuksella, missä pakettini menee. PostNordin sivut ovat suomenkieliset ja DPD:n sivut englanninkieliset. Molemmilta sivuilta pystyy pakettia hakemaan lähetystunnuksella, mutta hakutulokset ovat erilaiset. Otapa siitä sitten selvää, missä paketti oikein on. Jos sattuu pääsemään PostNordin asiakaspalveluun läpi ja jaksaa jonottaa maksullisen jonotusajan, voi hyvällä tuurilla saada oikeaa tietoa.

Kerran kävi niin, että paketti oli jo ehditty lähettää takaisin verkkokaupalle (silloin tilasin ZooPlussasta). Kyllästyneenä peruin koko tilauksen ja sain kyllä rahat takaisin, mutta toimituskuluja ei palautettu. En jaksanut tapella enempää vaan tyydyin asiaan. Nyt jälkimmäisellä kerralla osasin odottaa ongelmia ja olin yhteydessä asiakaspalveluun ja hain paketin itse terminaalilta. Tälläkin kertaa paketti oli käynyt ovellani minun siitä tietämättä.

Bitibasta kritiikkiä sen verran, että verkkokaupan sivuilta on vähän hankala löytää toimitusehtoja ja toimitustapoja, ovat monen klikkauksen takana. Lopulta usein kysyttyä -osiosta löytyy tieto toimitusajasta ja toimittajasta. En siis tilaa enää Bitibasta, mutta vika ei ole verkkokaupan sinänsä, vaan pakettien toimittajan. Maksan jatkossa vaikka vähän enemmän siitä, että saan paketin Postin tms. kautta varmasti itselleni.

Vierailija
5/46 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen paketti tuli, toimitus kesti yli viikko

Tilasin uuden trimmauskone - trimmeri on ollut käytössä aikaisemmin ja ei ole uusi

Vierailija
6/46 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Tilasin su 2.10.2016 Zooplussalta (Bitiba taitaa olla sisaryritys) tänään on 14.10.2016 enkä vieläkään ole saanut tuotteita. Tilaukseni on lähtenyt Zooplussan mukaan 5.10.2016, mene ja tiedä. toimituksessa on useasti ollut jotain häikkää, peltipurkit lommoilla ja foliopakkaukset rikki, joskus kyllä tulee ihan luvatussa ajassa ja kaikki kunnossa. Kuitenkin aina on ollut tilaus ihan oikein, mitään ei ole puuttunut tai ollut väärää tuotetta, sikälis luotettava.

Herääkin kysymys miksi vielä tilaan sieltä, no siksi, saan kotiin kannettuna ja edullisimmin kuin esim Mustista ja Mirristä ja enkä ole löytänyt Cosma tuotteita Helsingin eläinkaupoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/46 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin bitibasta tavaraan kuukausi sitten ja 2 viikkoa sitten lähetin heille kyselyn kun tavaraa ei näkynyt. Sain vastauksen, että toimitus oli epäonnistunut ja haluanko, että toimistusta YRITETÄÄN uudelleen. Tällöin vastasin, että mielellään uudelleen lähetys jonka jälkeen ei ole taas kuulunut mitään. Huoh. Jos nyt saan taas vastauksen, että tavarat ovat paluumatkalla, vaadin kyllä rahojeni palautusta enkä todellakaan aio enää tilata ko. kaupasta mitään. Muutaman kympin säästö ei ole kaiken vaivan arvoista!

Vierailija
8/46 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kissanruokaa ja hiekkaa Bitibasta. Ensimmäisellä kerralla tilausta tehdessä tuli ilmoitus, että he eivät hyväksy luottokorttiani (vaikka korttini ja luottotilini on täysin kunnossa). Otin yhteyttä asiakaspalveluun joka poisti tilaukseni ja kehotti kokeilemaan uudestaan. Toisella kertaa tiedot menivät läpi.

Tilauksesta toimitukseen meni tasan viikko ja äsken sain puhelun postnordin työntekijältä, että olenko kotona. Lähetykseni on alakerrassa.

Olen tyytyväinen palveluun ja tilaan uudestaan Bitibasta tuotteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/46 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, omapa harmillista. Itse tilaan kyseisestä paikasta ja osoitteen voi laittaa omalle postille josta sitten saa hakea, jos on kotiinkuljetuksen kanssa ongelmia. Ovisummeri asiassa voisi myös tehdä sen valtakirjajutun ja toivoa siinä aina tuonti ajankohta. Tsemppiä koska sieltä saa samat kamat paljon edullisemmin kuin kotimaastamme. Sinänsä harmi kun pitäisi suosia kotimaata, mutta säästän ihan kamalasti, meillä kun on 2 ihanaa Ragdollia joille vain parastalaatua ostan ja kiipeily/Raapimispuut myös iso säästö. Hyvää kevättä kaikille lemmikkien omistajille :)

Vierailija
10/46 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tilataan koiran allergiaruoka aina sieltä. Nappuloita saa muuten vaan eläinlääkäristä ja 3 kg "karkkipussi" maksaa 30€.. Kestää meidän koiralla 3 päivää:D Tilattuna 14kg/69.90€ ja ovelle tuotuna.

Ollaan oltu tosi tyytyväisiä! Kun vaan itse muistaa ajoissa tilata:) viikon verran kestää paketin tulo.

Suosittelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/46 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3.5 tilasin bitibalta toista kertaa tuotteita bitibalta. 12.5 tuotteet olivat perillä.Voin vain suositella. Halvempaa kuin perus kivijalkakaupoissa ja kotiinkuljetus kaupan päälle. On käsittääkseni halvin kauppa kissanruoan tilaamiseen. Laittakaa ihmeessä jos tiedätte halvemman marketin.

Vierailija
12/46 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin koiranleluja bitibalta ja ei mitään valittamista. Ne tuli muutamassa päivässä ja mitään ongelmia ei ollut. Suosittelen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/46 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan surkea asiakaspalvelu. "Kotiinkuljetus" on pelkkää huijausta. Toimitusajat ainakin pohjois-Suomessa niin älyttömät että jos paketin haluat saada niin itse sen saat noutaa.

Vierailija
14/46 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bitibassa itsessään en mitään vikaa huomannut tilatessani ison (yli 20 kg) paketin, eikä toimitusaikakaan mikään pitkä ollut (vaikka tulikin viestiä että suuren koon takia toimitus viivästyy), kesti joku vajaa 9 päivää tulla Suomeen. Suomen päässä sitten postnordin kanssa voi olla ongelmia, mutta sain kyllä lopulta pakettini perille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/46 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut koiranruokia ja erittäin hyvin toimii. Nopea toimitus ja edullinen hinta. Suosittelen!

Vierailija
16/46 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii hyvin ja on sekä halpa että luotettava verkkokauppa.

Paketin toimitus pk-seudulla toimii moitteetta ainakin omakotitaloon. Olen muutaman kerran saanut soiton kuriirilta joka varmistaa että paketin voi jättää verannalle.

Tilaan yleensä koiranruuat täältä jolloin hinta takaa myös ilmaisen kuljetuksen kotiovelle. Näin säästyy myös vaivaa noiden säkkien kaupasta raahaamiselta.

Suosittelen !

Hieman asian sivuun vielä. Ainoa asia joka harmittaa tässä on se, että suomen verotus ja muut kustannukset ohjaavat ihmiset pois kotimaisten kivijalkaliikkeiden asiakaskunnasta ja tekemään hankinnat ulkomaisten verkkokauppojen kautta. En ymmärrä kenen etu tämä lopulta on ja olen lopen kyllästynyt kuluttajien syyllistämiseen, että osta kotimaista tai tue kotimaista yrittämistä. Fakta on se että hinta ja plavelu ohjaa ihmisten kulutusta...

Vierailija
17/46 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tilannut.. mm. ruokaa, leluja, kissan vessan, yms yms. muuta kissan tilpehöörää.

Tarkalleen en muista, mutta olisiko paketti tullut viikossa perille. Jännitin tietenkin että mihin paketti toimitetaan? pitääkö minun olla kotona odottamassa paketin saapumista? mutta paketti olikin tullut paikalliseen postitoimistoon, ja postista paperinen ilmoitus paketista.

Ihan positiivinen kokemus, tilaan ehkä toistekkin.

Vierailija
18/46 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kuulin, että bitiballa on epärehellistä toimintaa. Myyvät laadukkaan ruuan säkissä jotain halpisruokaa kuulemma. Voisko olla näin? Tilasin hypoallergenicia ja olisihan se aika tylyä jos eliminaatio on tarkoituksena ja syökin tietämättä jotain Luppaa. Oisko vaan jonkun mielikuvituksen tuotetta moinen huhu?

Vierailija
19/46 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula kirjoitti:

Jostain kuulin, että bitiballa on epärehellistä toimintaa. Myyvät laadukkaan ruuan säkissä jotain halpisruokaa kuulemma. Voisko olla näin? Tilasin hypoallergenicia ja olisihan se aika tylyä jos eliminaatio on tarkoituksena ja syökin tietämättä jotain Luppaa. Oisko vaan jonkun mielikuvituksen tuotetta moinen huhu?

Varmaan joku jota harmittaa, kun myyvät paljon halvemmalla ku ite! :D

Vierailija
20/46 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täälkää ketää jolla kokemuksia petsexpertistä? Oisi mun tuotetta selkeesti halvemmalla