Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autoista ymmärtävät: miten auto käyttäytyy jos bensakoneeseen tankkaa vahingossa dieseliä...? ev

Vierailija
20.06.2007 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eihän bensa-auto tietenkään dieselillä käy.



Tankki pitää saada tyhjäksi!

Vierailija
2/3 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos bensa-autoon tankkaa dieseliä niin älä aja metriäkään!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yleensä siinä ei käy muuta vahinkoa kuin että auto ei kulje.



Dieselautoon bensalla on sen sijaan aika tuhoisa vaikutus riippuen tietysti siitä mikä se suhde siellä tankissa on, oliko pohjalla dieseliä.



Täällä mainittiin että dieselautolla voi ajaa bensalla mutta hyvä tuuri on sillä ollut joka on sen 20km päässyt! Bensa on sen verran notkeampaa että dieselkoneessa voi polttaa koko koneen äkkiä ja sitten maksaa... mutta jos pohjalla paljon dieseliä niin se ei heti vahingoita.



Molempia olen kokeillut itse ja autokorjaamossa pyörin päivittäin, jotenka tämä faktana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä