Lue keskustelun säännöt.
Mitä päiväkodin henkilökunnalle lahjaksi?
29.05.2007 |
Taas on edessä joka keväinen pulma. Mitä ihmettä keksisin pk:n hlökunnalle lahjaksi? Tällä kertaa eskarityttöni on jäämässä koko päiväkodista pois, joten olisi kiva muistaa pk:n henkilökuntaa. Ja näitä " lahjottavia" on seitsemän.
Oisko mitään hyviä vinkkejä?
emmi ov
Kommentit (2)
olen muistanut jopa jouluisin ja keväisin, hillopurkeilla tms., mutta nyt kun hoitovapaata ollut jo tovin on lahjatkin vaatimattomampia. 6-7 tätiä meilläkin
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jokaiselle tädille Pentikin puisen tummapunaisen sydämen muotoisen jääkaappimagneetin. Poika valitsi itse värin :)