Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kansanedustaja lapsineen 7000e kk - koko pieneläkeläisen vuositulo!

Yli ihmisen tulot
31.03.2016 |

Ja opiskelijan budjetti, esim Urpilainen nyt paljoko saa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja. Opiskelija voi hyvin tulevaisuudessa itsekin tuon tienata. Ja eläkeläinen on ihan itse roponsa kerännyt. Oma moka jos eläke on pieni.

Vierailija
2/6 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanedustajista voi sanoa paljonkin paskaa tällä hetkellä, mutta niiden palkkaa on turha kadehtia.

Tottakai noin tärkeästä ammatista kuuluu saada palkkaakin enemmän kuin pieneläkeläinen saa.

Maailmanmittapuulla tuo ei ole edes suuri palkka poliitikolle.

Mikäli se houkuttaa, voithan aina itsekin ryhtyä poliitikoksi?

Tosiaan voin kyllä haukkua suuren osan nykyisistä eduskunnasta aivan lyttyyn, mutta en ala palkasta motkottamaan, se olisi vaan tyypillistä katkeraa ja kateellista suomalaista itkuvirttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Urpiaisen pitäisi saada samaa palkkaa kun opiskelijat saavat opintotukea?

Pitääkö kaikkien saada vähän rahaa koska sinäkään et saa mitään?

Vierailija
4/6 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtätekevän kansanedustajan palkka ihan kohdillaan.

MUTTA

- miksi sitä maksetaan myös vanhempainvapaalla toisin kuin tavallisilla pulliaisilla?

-miksi saa parin kauden jälkeen eläkkeen?

Monissa työpaikoissa o myös tulospalkkioita tms. suoritteeseen perustuvia palkanosia tai -lisiä. Voisi olla kansanedustajillakin ihan aiheellista eli aika epätasaista porukkaa siellä eduskunnassa on... ;)

Vierailija
5/6 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kansanedustajien palkan ymmärrän. Mutta en sitä että ne ovat aitiys ja vanhempain vapailla täydellä palkalla eli Urpilainen joka jäi kotiin hoitamaan lastaan loppuvuodeksi saa ihan samaa palkka jos olis töissä.

Ei taida millään muulla alalla mennä noin

Vierailija
6/6 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu kirjoitti:

Elämä on valintoja. Opiskelija voi hyvin tulevaisuudessa itsekin tuon tienata. Ja eläkeläinen on ihan itse roponsa kerännyt. Oma moka jos eläke on pieni.

Juuri sinun kaltaisesi ääliöt mahdollistavat sivistysvaltiomme alasajon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan