Lue keskustelun säännöt.
Joidenkin sössöttäminen
16.03.2016 |
Onko teistäkin nykyaikana sellaista s-kirjaimen sössötystä enemmän? En tiedä, haetaanko sillä jotain söpöyttä puheeseen, varsinkin nuoret naiset mutta mieluummin kuulisin ihan normaalia puhetta. Ja anteeksi jos joku nyt oikeasti puhuu niin, enkä tällä tarkoita jos on jokin puhevika, vaan tahallisen kuuloista sössöttämistä :D
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joo. Se on niin legendaarinen se happypancake-mainos. Kenen kanffa finä haluaifit paiftaa pannukakkuja tänä iltana?