Lue keskustelun säännöt.
Meillä on vielki joulutähti ikkunassa! Onkos muita :D
28.05.2007 |
No ens viikonloppuna se lähtee jahka pääsen peseen ikkunoita.
Kommentit (3)
Eilen saatiin kuistilta sellainen jouluvalokuusi raahattua takaisin varastoon. Vaikka eihän siinä nyt sentään valoja ole enää vähään aikaan ollut...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pidin sitä siinä iltavalona, sillä sen vieressä oli hyvä lukea kirjaa lapsen unia häiritsemättä. Nyt iltaisin jo näkee lukea ilmankin, joten kynttilät joutivat pois.
kesäkuussa =D