Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi synnytyksen jälkeiseen (1vko) kipeään peräpukamaan?

Vierailija
04.06.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pidä maha pehmeänä (luumu tai laksatiivit). Mulla oli järkky ulostyöntyvä peräpukama synnytyksen jälkeen, hävisi noilla konteilla n. 4 viikossa.

Vierailija
2/5 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisältää kortisoonia mutta voi silti käyttää kuurin vaikka imettää (sanoi kätilö ja neuvolan täti).

osta sellainen yhdistelmäpakkaus ja lue ohjeet huolella. ja vaikka helpottaa nopeasti, käytä silti kuurinomaisesti loppuun asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun en syö puuroa, niin kuivatut varrasleivät ovat aika tehokkaita kuitupakkauksia. Laksatiiveja en käytä koska niistä tulee vatsa kipeäksi ja se ulostusreaktio on aika ärhäkkä.



Apteekista vielä pukamalääkettä niin kyllä se siitä, tosin saattaa kestää.

Vierailija
4/5 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukamat ja nuorempi n. 1,5 v,, ei kuitenkaan kipeät ja vertakaan ei tule kuin harvoin, mutta ikävää - kaikenlaisia vaivoja siitä saa..

Vierailija
5/5 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tulee ekan synnytyksen yhteydessä, tulee tod näk tokankin ja yleensä pahenee.

itse olen käynyt myös hirttämässä niitä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi