Sain TYÖPAIKAN =)
Voi vitsit, en ois uskonut et se käy näin helposti.
Eka hakemus vuosiin, koska 5v olin kotiäitinä ja heti tärppäs haastattelu ja siit viel työpaikka !!
Uskomaton fiilis
Kommentit (7)
Mulle kävi syksyllä tismalleen samoin. 5 vuotta kotona lasten kanssa ja tokasta hakemuksesta suuresta firmasta vakityö. Olen maailman onnellisin ihminen :)
Onnea myös sulle hurjasti!
kyl tää on jotain sanoin kuvaamattoman upeaa, en ois uskonut et mua edes huomataan. No kait se on persoona millä tänä päivänä työllistyy.
t ap
Pitäkää peukkuja!
T. Myös 5v kotona
Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea! Onnea!
t. 4 vuotta kotona ollut ja nyt työtön