Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on viikon loma tulossa, mutta onko tämä reilua

Vierailija
12.06.2007 |

siskoni pukkaisi 7-vuotiaan tyttösä minulle mukaan matkalle isovanhempiensa luo. Minua ärsyttää kun viime vuonna oli sama juttu että minun piti olla lapsenvahtina lomani ajan. Vaikka tietysti muutkin, mummisa esim. kattoo sen perään. Minä nautin niemomaan kun saa istuu yksin junassa eikä tarvitse huolehtia mistään.

Mitä mieltä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

isovanhempien luo? Ei tuo nyt minusta ole paljon pyydetty, jos teillä kerta on sama matka. ja kai sillä lapsenlapsella on yhtä suuri oikeus lomailla isovanhempien luona kuin sinullakin?

Vierailija
2/21 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten kun olin siellä niin siskoni ilmoitti että minun pitää tuoda tytär mukani takas. Mikä siinä muu auttoi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit varmaan sen verran siskoasi avittaa että otat tytön mukaan kun kuitenkin sinne menet. Mitä ihmeen vaivaa 7-vuotiaasta on? Eri asia jos olisi joku 2v.

Vierailija
4/21 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan pyytänyt keneltäkään apua? Toi on todella pieni palvelus pyytää ja vanhemmille iso apu ja helpotus - siis että katsot siskontytön perään kun kuljette samassa junassa samaa matkaa. Ihme perhe teillä, jos ei siskoa voi sen verran jeesata.

Vierailija
5/21 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sisko on aina tuppaamassa lapsiaan muitten hoitoon. Minä nimeomaan haluan istua yksin ja matkata yksin, se on osa sitä loma nautintoa minulle. Kevät on ollut aika rankkaa minulle ja tunnen olevani ansainnut irtautumisen kaikesta vähäksi aikaa.

AP.

Vierailija
6/21 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lapsen täti, kannattaisikohan viettää aikaa lapsen kanssa ihan vapaa-ehtoisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/21 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedän kokemuksesta että tyttö jäis minun hoidettavaksi lomankin aikana. Äiti ei jaksa hoitaa eikö muita sukulaisia kiinnosta.

Mutta kaitpa sitä olen sitten itsekäs.

AP.

Vierailija
8/21 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummolaan, niin sitten sun on vaan oltava sen tytön kanssa. Jos haluat olla rauhassa, mene jonnekin muualle. Miltä luulet vanhemmistasi tuntuvan, jos sinä menent sinne mököttämään, Kun siskontyttö on tiellä ja sitä pitää vahtia? Pilaat vielä heiltäkin ilon lapsenlapsen vierailusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/21 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin aina matkustaa yksin ja rauhassa. Yritä seuraavalla kerralla sanoa ei, vaikka se ikävää onkin. Ihmisen tulee olla välillä itsekäs!

Vierailija
10/21 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsee mökille jne. Onko se jotenkin outoa muka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/21 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haluaisit saada päättää siitä keitä siellä saa olla yhtä aikaa sinun kanssasi. oletko ehkä nuorin lapsi ja tottunut olemaan prinsessana?

Vierailija
12/21 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin älä sitten myöskään myöhemmin kun itselläsi on koliikia huutava muksu tai vastaava ja olet ihan loppu, älä huuda siskoasi apuun. Silloin hänen lapsensa ovat jo isoja ja anna hänen olla rauhassa. Niin makaat kuin petaat.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/21 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskoni lapsia eräänkin kerran yli sovitun ajan. siskolla on ja oli tapana häippästä pitkille reissuille ja jättää lapsensa koko viikonlopuksi hoitoon minulle vaikka oli puhe muutamasta tunnista.



ap.

Vierailija
14/21 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä siskosi että sä, vastuun pakoilijoita. Ei vaan oikeesti, todellisessa maailmassa tuo on aika pieni juttu vahtia 7 vuotiasta junamatka ja autella mummolla sen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/21 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kanssa siskoja joilta olen pyytänyt apua ja sitten jälkeenpäin saanut toista kautta kuulla kuinka lapseni eivät ole olleetkaan tervetulleita. Jos sinua ei kiinnosta hoitaa niin ole hoitamatta, mutta sano se suoraan!

Vierailija
16/21 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen hoitaa itse omat lapsena. Ei tulisi kuulonkaan jättää lastani siskon harteille.

Vierailija
17/21 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne myöhemmin kesällä. Siskoni on vielä sellanen että hän ei ikinä edes soita esimerkiksi kuin vaan silloin kun tarvii hoitoapua. Eikä koskaan pyydä edes kylään meitä.



ap.

Vierailija
18/21 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

outoja vastauksia täällä.

Vierailija
19/21 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko 7-vuotiasta pitää vielä " hoitaa" ?

Ihmetyttää se kun ap korostaa niin haluaan olla yksin, mutta sitten on taas pukkaamassa mummolaan, kun siellä on kaikki muutkin...

Sanot sisarellesi ja äidillesi että sinulla on menoja, etkä kerkiä katsoa tytön perään, mutta ihmetyttää jos et tosiaan yhtä junamatkaa jaksa toisen kans... :/

Vierailija
20/21 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei ole mitenkään itsekästä haluta viettää lomaa ihan rauhassa yksinään. Ap kertoi, että on hoitanut siskonsa lasta useasti, joten kyllä minä ihmettelen mikä ihmeen velvoite hoitamiseen tuo sukulaisuus on. Itse hoidan veljeni lapsia juuri silloin, kun minulle sopii ja hätätapauksissa toki muutoinkin eikä hänkään joudu minun lapsiani hoitamaan. Jokainen hoitakoon omat lapsensa, toivottavaa tietysti on apu silloin tällöin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi