Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä täysimetysvauvalle näin lämpimällä ilmalla juotavaksi?

Vierailija
28.05.2007 |

riittääkö pelkkä maito?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommat määrät voi sotkea suolatasapainoa. Rintamaito muuttuu lämpimällä vetisemmäksi.

Vierailija
2/7 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vastasyntyneelle annetaan vettä, niin se mitataan ihan lusikoissa, koska isompi määrä saattaa sekoittaa elimistön suola-tasapainon. Isommalle voi antaa vähän reilummin. Käsittääkseni. Kysy vielä esim. neuvolasta, en ole itse antanut kuin maitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä siinä vesipulloja tarvita



Tsemppiä imetykseen

Vierailija
4/7 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidinmaidon koostumus vaihtelee jopa säätilojen suhteen eli helteellä se on parasta mahdollista hellejuomaa :) Luulin itse sitä vitsiksi, mutta se on ihan tutkittu fakta. Jos et halua imettää esim. puistossa usein, voit toki antaa nokkamukilla vesihörppyjä lisäksi (jos vauva on pieni, vesi kannattaa keittää ensin kotona). Se vie turhaa tilaa paremmalta nesteeltä, mutta on muuten kai harmitonta.

Vierailija
5/7 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintamaito laimenee helteellä. Totta tai ei, rintamaito riittää vauvalle. Muista itse juoda paljon.

Vierailija
6/7 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain tissiä eikä vieläkään suostu vettä juomaan. Aikaisemmille lapsille olen antanut vettä aina vähän jo pienestä pitäen, ja juovat vieläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juovat vettä mieluummin kuin mehuja mikä tuntuu herättävän kummastusta muissa vanhemmissa...