Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipiteitä Libero-kerhosta?

Vierailija
12.06.2007 |

Mitä pidät nykyisestä Libero-kerhosta? Meillä kuopus on nyt 8 kk, ja viimeksi kerhosta tuli postia ennen joulua. Merkkejä on kerättynä vino pino, mutta taidan heittää jo menemään. Lisäksi liberon sivut takkuilevat vähän väliä. Onko muilla parempia kokemuksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ennen sai just marimekkoa ym. Ja vain 4500 pistettä koko jäsenyyden aikana. Se on sit 4-5 jos yhteen menee 800-1000 pistettä.



Pitää ootella ja katsoa josko ne vaihtuisivat täs vielä ajan kulues. :D

Vierailija
2/8 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjeitä tuli harvakseen ja sitten kun merkit lähetti, kesti iät ja ajat ennen kuin sai paketin. Ihan kivoja tavaroita sieltä kyllä tuli. Esim. Baby bjornin muovinen, pitkähihainen essu on ollut kovassa käytössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse sinne pistekauppaan jostain kumman syystä.

Vierailija
4/8 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen on tullut vain yksi kirje, siinäkään ei mitään keräilykuponkia. Olen laittanut palautetta useaan otteeseen, ensin ilmoittivat että ensimmäinen kuponki tulee kun lapsi on 5kk ikäinen, sitten ei ole tullut vastauksia. Nyt neiti on pian 10 kk mutta ei mitään. Viimeisimmistä paketeista olen heittänyt jo merkit roskiin paketin mukana, kaapissa varmaan viitisenkymmentä merkkiä odottamassa käyttöä...

Vierailija
5/8 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. liberovaipat. fi/Pages/General/Article. aspx?id=8327

Vierailija
6/8 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se uusi sähköinen kerho ei ole vissiin vielä alkanut toimia. malttakaa mielenne älkääkä heittäkö merkkejä vielä hukkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynnistämme sähköisen Libero-kerhon 13.6.2007

Olemme hyvin pahoillamme aikatauluongelmista johtuvista viivästyksistä.



Vierailija
8/8 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko nyt paikalla ketään keräyslahjoista tietävää?!