Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meille jää kaikkien menojen jälkeen 2000e käteen

Vierailija
12.06.2007 |

ja miestä ahdistaa. MUA ahdistaa.

Olen tullut toimeen niin vähällä (alle köyhyysrajan elin 3 vuotta) niin mua niin ottaa tommonen päähän!



Muita?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, olette varmaan molemmat omalla tavallanne oikeassa ja jos tuo on ainoa asia, joka nyppii, niin unohda se. :-)

Vierailija
2/9 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiemmin niin vähällä toimeen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies saa alle 2000/kk ja mä 400e. yksi lapsi. niillä maksaa autosta, vakuutukset, vuokra, ruuat, laskut yms yms. ja ei elämä ole mitenkään huonoa. ei vain voi ostella mitään ylimääräistä. en ole ikinä saanut yli 400e/kk. se on aika vähän kun on lapsikin.

Vierailija
4/9 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syrjään ja silti mies miettii, että " jos joitan sattuu" .

Ja säästötilillä on monta tuhatta, että en tiedä mitä voisi sattua, eetei se riittäisi.



Niin kyllä mua välillä ottaa päähän, meidän erilainen ajatus rahasta ja sen tarpeesta, kun mä en monhtaa kymppiä viikossa saa palamaan.



ap

Vierailija
5/9 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme olleet mieheni kanssa yhdessä jo 18 vuotta. 90-luvun alussa oli niin tiukkaa, että tili loppui aina viimeistään viikkoa ennen tilipäivää. Sen mukaisesti piti elää.



Sitten yksi kaksi pankki räjähti: kävimme ulkomailla tienaamassa, saimma asunnon maksettua pois ja elinkulut alhaalle, miehen palkka kaksinkertaistui ja minäkin lopetin opiskelut.



Tämä tapahtui jo 9 vuotta sitten. Kesti vuosia, että oppi siihen. Pitkään luuli, että tilanne on väliaikainen, mutta eipä ole ollut. Ja vieläkin leikkaan miehen hiukset itse...

Vierailija
6/9 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rahan riittävyys askarruttaa koko ajan.

Yksi näitä kuuluisia ikipihejä/säästäväisiä on Jodie Foster

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sillä rahalla pitää ostaa ruoat, vaatteet, lääkkeet, pesuaineet,bensat, kaikki!

Vierailija
8/9 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin hän se ilmaisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille jää käteen 200e ja hyvin pärjätään kahden pienen lapsen kanssa. Ahdistaminen on korvien välistä kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä