Miksi Jessica Simpsonista sanotaan, että se on älykäs?
Kommentit (4)
blondin maineellaan, ja kilpaa päivitellään kuinka hölmö se on (parhaimmassa tapauksessakin asia nähdään niin, että se on " hellyyttävän hömelö" ). Sitten löytyy tietty niitä ihmisiä, jotka spekuloivat, että jospa se oikeasti onkin niin toooosi älykäs, että ymmärtää rahastaa ja ratsastaa sillä hölmön blondin imagollaan, eli että näyttelisi vaan tyhmää.
Noh, todennäköisesti sekin on osittain totta, ja hölmön kuva on mediassa korostunut ihan hänen omasta tahdostaan, sillä hän on saanut sillä huomiota. Kuva tuskin on kuitenkaan alkujaan tyhjästä nyhjästy, ja ihan tosi, kuka oikeasti tosi älykäs ihminen haluaisi antaa itsestään tuollaisen kuvan jatkuvasti julkisuudessa. Vain hölmö voi haluta näyttää vielä hölmömmältä!
Kuka tietää vetääkö hän jotain roolia vai ei? Esim. onhan Krisselläkin rooli päällä julkisuudessa...
hän kuuluu mensaan. Ja kaikki muu blondeilu on vaan osa roolia mitä julkisuuteen antaa.
Vierailija: