Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän lapsosen nimeksi tulossa Pekka, ollaanko ihan out?

Vierailija
12.06.2007 |

Haluttiin antaa oikein suomalainen perinnenimi, ja tultiin Pekka Puupään innoittamana nimessä päätökseen Pekka. Mitäs mieltä av-raati on? Tuleeko muita hyviä ' tavallisia' suomalaisia nimiä mieleen? Ideoita otetaan vielä ilolla vastaan. Kyseessä esikoinen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
2/7 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin Pekka on sellainen reipas ja hyvä nimi. (en kai sitä muuten lapselleni antaisikaan...)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli, Eino, Ilmari, Esko, Sulo, Toivo, Leo, Jaakko, Seppo

Vierailija
4/7 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikaisemmin kerroin, että tuomitsin teininä ensisuudelmani täydelliseksi fiaskoksi vain sen perusteella, että pojan nimi oli Terho. Ajattelin, että sen täytyy asua jossain peräkylällä ja sen vanhemmat on varmaan eläkeiässä.

Vierailija
5/7 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, mutta on kiva kuulla muiden ajatuksia, koska poika elää kuitenkin nimensä kanssa koko elämänsä.

Ap

Vierailija
6/7 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni veljen lapsen nimi on Pekka, ja minulla on ollut suunnattomia vaikeuksia tottua sanomaan lasta sillä nimellä, vaikka siis vilpittömästi yritän. Se vain kerta kaikkiaan on ollut niin monen työnantajani tai työn kautta tutun kuusikymppisen nimi, että en pääse mielikuvasta eroon.



Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän