Lue keskustelun säännöt.
kellään 7 paikkasta mitsua?????
12.06.2007 |
kannattaako hankkia? auton osto edessä.. pitäis sellainen peli löytyä mihin mahtuu 6 henkinen perhe. saa suositella!
sen takia kysyin tuota mitsua, kun niitä tuntuu olevan aikas paljon myynnissä.
Kommentit (2)
Vierailija:
Meillä on touran ja takana yleensä toinen penkki alhaalla kun käytössä 6.lle paikat ja muutenkin matkustetaan niin harvoin pidemmälle että meille ihan passeli.
Bensan kulutuskin on pientä ja mukava ajella " pikkuautolla" johon kuitenkin mahtuu 7henkilöä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä on touran ja takana yleensä toinen penkki alhaalla kun käytössä 6.lle paikat ja muutenkin matkustetaan niin harvoin pidemmälle että meille ihan passeli.
Bensan kulutuskin on pientä ja mukava ajella " pikkuautolla" johon kuitenkin mahtuu 7henkilöä.