Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kellään 7 paikkasta mitsua?????

Vierailija
12.06.2007 |

kannattaako hankkia? auton osto edessä.. pitäis sellainen peli löytyä mihin mahtuu 6 henkinen perhe. saa suositella!

sen takia kysyin tuota mitsua, kun niitä tuntuu olevan aikas paljon myynnissä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on touran ja takana yleensä toinen penkki alhaalla kun käytössä 6.lle paikat ja muutenkin matkustetaan niin harvoin pidemmälle että meille ihan passeli.

Bensan kulutuskin on pientä ja mukava ajella " pikkuautolla" johon kuitenkin mahtuu 7henkilöä.

Vierailija
2/2 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Meillä on touran ja takana yleensä toinen penkki alhaalla kun käytössä 6.lle paikat ja muutenkin matkustetaan niin harvoin pidemmälle että meille ihan passeli.

Bensan kulutuskin on pientä ja mukava ajella " pikkuautolla" johon kuitenkin mahtuu 7henkilöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi