Lue keskustelun säännöt.
Minkä ikäisen
01.05.2007 |
päästäisitte leirille viideksi päiväksi ilman vanhempia?
Kommentit (3)
mutta katselinjuuri lehdestä et olis ollut jotain urheiluleirejä,
4 päivän mittaisia.
en halua vielä päästää esikoistani joka menee syksyllä kouluun, eli on nyt 6v...
vaikka siis olisi ikänsä puolesta leireille päässyt... =)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
olisinko ollut seitsemääkään vuotta. Ja rakastin leirejä. Mutta riippuu varmaan täysin lapsesta, joka leiriltä aina joku haettiin kesken pois.
Millaiset ohjaajat, voiko sieltä soittaa ja pyytää vanhempia hätätilassa hakemaan, onko paljon lapsia ja minkä ikäisiä lapsia...
Sanoisin, että omaa, reipasta 7-vuotiastani en vielä pariin vuoteen päästäisi. Että kaiketi sitten 9-10 -vuotiaan aikaisintaan.