Ketä muusikkoa tai lauluntekijää haluaisit kiittää musiikista?
Ja miksi?
Kommentit (27)
Björkiä
Björkin musiikki on toiminut inspiraationa usein kun teen graafista suunnittelua, kuvitan tai maalaan.
Reino Helismaa, Juha Vainio ja Juice Leskinen. He eivät sanoituksissaan menneet sieltä, mistä aita on matalin.
John Lennonia, yksin ja Beatleksien kanssa. Ikuisia melodioita.
Beethovenia ja Bachia, kauniin musiikin tyhjentymätön aarrearkku näissä kahdessa.
Vierailija kirjoitti:
John Lennonia, yksin ja Beatleksien kanssa. Ikuisia melodioita.
Beethovenia ja Bachia, kauniin musiikin tyhjentymätön aarrearkku näissä kahdessa.
Veit jalat suustani... Mozartin vielä olisin lisännyt ;)
Kate Bushia. Hänen musiikissaan ja hänessä hahmona on jotain mielettömän inhimillistä. Vaikea kuvailla.
Ismo Alankoa, Andy McCoyta ja Matti Ruohosta, suomimusiikin kolme neroa.
Juice, Juha Vainio, John Denver, Petri Tiili (Pelle Miljoona), Cat Stevens, Pate Mustajärvi.... onhan noita paljon. Monilla vain yksittäisiä lauluja, mutta sitä upeampia.
Type O negative on ollut se bändi jota on tullut kuunneltua 25 vuotta, ja edelleen se vaan on mahtava. Eipä voi petteri terästä kiitellä, kun meni ja kuoli vuosia sitten.
Martikaisen Jarkkoa.