Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka muu on saanut Soneralta paskaa asiakaspalvelua?

Vierailija
08.02.2016 |

Lupaillaan hoitaa asioita ja silti ei hoideta. En suosittele kenellekään! Kaiken lisäksi yhteydet pätkii ja verkko kaatuilee vähän väliä.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sekä Soneran, että Elisan asiakas ja samaa paskaa ne on molemmat.

Vierailija
2/39 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saanut aina hyvää palvelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sekä Soneran, että Elisan asiakas ja samaa paskaa ne on molemmat.

DNA käyttäjä liittyy samaan kerhoon.

Siitä vaan jakamaan kokemuksia kuka on paskin. Vai löytyyykö haastaja näiden kolmen ulkopuolelta?

Vierailija
4/39 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti on asiakkaista pulaa, kun pitää huijata pysymään asiakkaana mahdollisimman pitkään.

Vierailija
5/39 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon saanut aina hyvää palvelua.

Ei ole kyllä valittamista. Kaikkin on mennyt niin kuin on pitänytkin.

Vierailija
6/39 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti on asiakkaista pulaa, kun pitää huijata pysymään asiakkaana mahdollisimman pitkään.

Miten nyt sitten on huijattu ja ketä? 99,999% huijauksista perustuu siihen, että ei ole itse viitsitty lukea niitä sopimusehtoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/39 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti on asiakkaista pulaa, kun pitää huijata pysymään asiakkaana mahdollisimman pitkään.

Miten nyt sitten on huijattu ja ketä? 99,999% huijauksista perustuu siihen, että ei ole itse viitsitty lukea niitä sopimusehtoja.

Jos puhelimessa sovitaan jotain asioita tapahtuvaksi ja mitään ei tapahdu, niin kai se sitten on huijaamista?

Vierailija
8/39 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti on asiakkaista pulaa, kun pitää huijata pysymään asiakkaana mahdollisimman pitkään.

Ilmaiseksiko pitäisi antaa palvelut käyttöön ilman sopimusehtoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/39 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti on asiakkaista pulaa, kun pitää huijata pysymään asiakkaana mahdollisimman pitkään.

Miten nyt sitten on huijattu ja ketä? 99,999% huijauksista perustuu siihen, että ei ole itse viitsitty lukea niitä sopimusehtoja.

Jos puhelimessa sovitaan jotain asioita tapahtuvaksi ja mitään ei tapahdu, niin kai se sitten on huijaamista?

Mitä nyt on jäänyt tapahtumatta?

Vierailija
10/39 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinaan laajakaista Soneralta ja toinen työnantajalta. Tämä Soneran yhteys katosi ja tein siitä vikailmoituksen (Sen tekeminen osoittaa aika sairasta huumoria Soneralta. Yhtiön nettisivuilla oli seuraava ohje laajakaistavikailmoituksesta: "Voit lähettää vikailmoituksesi sähköpostiosoitteeseen xxxxxxxx". Joo näppärä homma, tosin se yhteys ei toiminut, eli piti etsiä puhelinnumero ko. hommaa varten. Se ei ole helppoa, muta löytyy toki.)

No kolmeen kuukauteen ei tapahtunut mitään korjaustoimenpiteitä. Vaihdoin sitten työnantajaa ja olin vielä irtisanoutumisajalla töissä, kun soitin uudestaan viasta. Sanoivat hoitavansa asian tuota pikaa.

Odotin kuukauden, mitään ei tapahtunut. Soitin Elisalle ja kysyin aikataulua uudelle liittymälle ja he lupasivat toimittaa sen n. puolessatoista viikossa.

Noin viikon jälkeen Elisan tilauksesta Sonera otti yhteyttä viankorjausasiassa. Sanoin heille, että se on nyt myöhäistä ja he saavat ainoastaan purkaa tämän toimimattoman liittymän.

Elisa tuli ajallaan ja yhteys toimi hienosti, ei moitteen sijaa.

Sitten soitti DNA ja teki hyvän tarjouksen. Tilasin sen ja kaikki toimii hienosti.

Asiakaspalvelusta DNA saa parhaan arvosanan. Painotan arvostelussani asiakaspalvelun teknisen tuen ammattitaitoa ja myynnin tyrkyttämättömyyttä ja kohteliasta asiallisuutta.

Elisa on erinomainen kakkonen, vain piirun verran DNA:ta heikompi.

Sonera sitten ei oikein sijoitu tässä kisassa. Koostaan huolimatta se kilpailee amatöörisarjassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/39 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Tele Finlandin (Sonera) asiakas, mutta yhtäkkiä he muuttivat hinnoittelua nyt vuoden alussa ilman että kertoivat siitä mitään ja laskuni nousi 8 euroa. Päätin sitten vaihtaa muualle, kun sieltä sai minulle sopivamman liittymän. Aika törkeää kusetusta, kun eivät tiedota mitään tuollaisista muutoksista asiakkailleen. Nyt sitten lähettelevät tekstiviestiä, että haluavat pitää minut asiakkaana ja voisinko soittaa heille niin keskustellaan. Kiitos ei.

12/39 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lupaillaan hoitaa asioita ja silti ei hoideta. En suosittele kenellekään! Kaiken lisäksi yhteydet pätkii ja verkko kaatuilee vähän väliä.

Moro! Mikä asia on jäänyt hoitamatta? Liittyykö laskutukseen? Palvelun tilaukseen? Peruutukseen? Määräaikaiseen sopimukseen vai johonkin muuhun? Pystynkö täällä neuvomaan sinua ilman asiakastietoja? Jos asiakastiedot tarvitaan selvittämiseen niin huuda mua esimerkiksi Soneran Twitterissä tai Facebookissa, niin tarkistetaan yhdessä mikä tilanne on ja miten voin siinä auttaa :) Meillä on myös Chatti 24/7 apuna, eikä pidä unohtaa tätä yhteydenottolomakettakaan :)

Selene@SoneraPartio

Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/39 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa palvelua, kyllä. Mulla nousi puoli vuotta voimassa olleen nettiliittymän hinta, kun menin typeryyksissäni vaihtamaan myös puhelinliittymän sinne. Olivat vaan, että voi voi, oma vikasi. Chatissa asiasta kysellessäni oli "asiakaspalvelija" aivan pihalla, ei osannut edes aloittaa lauseita isolla alkukirjaimella (välimerkkien käytöstä puhumattakaan). Lopuksi käski "vaihtaa chattia jos ei palvelu kelpaa". Että näin.

14/39 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoa palvelua, kyllä. Mulla nousi puoli vuotta voimassa olleen nettiliittymän hinta, kun menin typeryyksissäni vaihtamaan myös puhelinliittymän sinne. Olivat vaan, että voi voi, oma vikasi. Chatissa asiasta kysellessäni oli "asiakaspalvelija" aivan pihalla, ei osannut edes aloittaa lauseita isolla alkukirjaimella (välimerkkien käytöstä puhumattakaan). Lopuksi käski "vaihtaa chattia jos ei palvelu kelpaa". Että näin.

Moikka!

Kuulostaapa nyt siltä, että joku on mennyt aivan nurinkurin - keskittämisellähän me tarjotaan asiakkaalle aina se edullisin vaihtoehto. Hinnannousu tuntuu siis melko kummalliselta.

Täällä ei päästä asiakastietoihin käsiksi, mutta Selene tuossa edellä mainitsee nuo vinkit ottaa yhteyttä. Joten suosittelen viestittelemään meille, niin katsotaan sun sopimukset uusiksi! Kyllähän niitä päivittää voi, tietyin ehdoin, ja ainakin tarkistaa onko joku mennyt nyt vikaan! Jos on niin totta ihmeessä korjataan! :)

Chatista vielä lopuksi, palaute otettu vastaan ja välitetty eteenpäin!
Katja@SoneraPartio

Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/39 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, itse saanut aina hyvää palvelua Soneralta, niin kivijalkaliikkeissä kuin puhelimessa/netissäkin. Soittelee jopa joskus takaisin, että mitenkäs se eilisen ongelma, korjaantuiko.

Vierailija
16/39 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sieltä edes vastata!!!

Vierailija
17/39 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonera on täyttä paskaa! En ikinä ota mitään enää soneralta kun pääsin viimeinkin irti siitä laskuhelvetistä. Jatkuvasti lähettivät laskuja monen kuun ajan vaikka irtisanomisen olisi pitänyt astua voimaan aikoja sitten,mutta soneran päässä eivät olleet laittanut irtisanomista voimaan. Eli monelta kuulta jouduin maksamaan turhaan laskuja kun siellä päässä mokasivat. Helvetti vituttaa vieläkin.

Vierailija
18/39 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt että sieltä on mahdollista saada hyvääkin palvelua.

Vierailija
19/39 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sonera on täyttä paskaa! En ikinä ota mitään enää soneralta kun pääsin viimeinkin irti siitä laskuhelvetistä. Jatkuvasti lähettivät laskuja monen kuun ajan vaikka irtisanomisen olisi pitänyt astua voimaan aikoja sitten,mutta soneran päässä eivät olleet laittanut irtisanomista voimaan. Eli monelta kuulta jouduin maksamaan turhaan laskuja kun siellä päässä mokasivat. Helvetti vituttaa vieläkin.

  Mulle kävi samoin. Soitin ja valitin asiasta, niin sanottiin vaan, että oma vika kun ei tajunnut aikaisemmin ja liikaa perittyjä rahoja ei anneta takaisin. Ahne ja paska firma on.

Vierailija
20/39 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin Tele Finlandin (Sonera) asiakas, mutta yhtäkkiä he muuttivat hinnoittelua nyt vuoden alussa ilman että kertoivat siitä mitään ja laskuni nousi 8 euroa. Päätin sitten vaihtaa muualle, kun sieltä sai minulle sopivamman liittymän. Aika törkeää kusetusta, kun eivät tiedota mitään tuollaisista muutoksista asiakkailleen. Nyt sitten lähettelevät tekstiviestiä, että haluavat pitää minut asiakkaana ja voisinko soittaa heille niin keskustellaan. Kiitos ei.

Sonera nostelee hintoja aina itsekseen. Sitten kun soitat ja kyselet miksi kallis liittymä on taas noussut, niin vastaavat että tarjouksesi loppui. Myydessä olisi pitänyt ehdottomasti sanoa että tarjous on määräaikainen.

Soneralla oli yhdessä vaiheessa tapa että kun soitit viasta, he laskivat sulle aina paremman liittymän, joka osoittautui kalliimmaksi kun luvattiin. Aluksi kaksi euroa, kohta 10 euroa jne sovittu hinta nousi ihan itsekseen ilman neuvotteluja. Vähän ku maitotölkin hinta nousisi matkalla maitohyllystä kassalle. Ihan kusetushinnoittelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän