Kuka muu on saanut Soneralta paskaa asiakaspalvelua?
Lupaillaan hoitaa asioita ja silti ei hoideta. En suosittele kenellekään! Kaiken lisäksi yhteydet pätkii ja verkko kaatuilee vähän väliä.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin Tele Finlandin (Sonera) asiakas, mutta yhtäkkiä he muuttivat hinnoittelua nyt vuoden alussa ilman että kertoivat siitä mitään ja laskuni nousi 8 euroa. Päätin sitten vaihtaa muualle, kun sieltä sai minulle sopivamman liittymän. Aika törkeää kusetusta, kun eivät tiedota mitään tuollaisista muutoksista asiakkailleen. Nyt sitten lähettelevät tekstiviestiä, että haluavat pitää minut asiakkaana ja voisinko soittaa heille niin keskustellaan. Kiitos ei.
Sonera nostelee hintoja aina itsekseen. Sitten kun soitat ja kyselet miksi kallis liittymä on taas noussut, niin vastaavat että tarjouksesi loppui. Myydessä olisi pitänyt ehdottomasti sanoa että tarjous on määräaikainen.
Soneralla oli yhdessä vaiheessa tapa että kun soitit viasta, he laskivat sulle aina paremman liittymän, joka osoittautui kalliimmaksi kun luvattiin. Aluksi kaksi euroa, kohta 10 euroa jne sovittu hinta nousi ihan itsekseen ilman neuvotteluja. Vähän ku maitotölkin hinta nousisi matkalla maitohyllystä kassalle. Ihan kusetushinnoittelua.
Sonerassa olisi kuluttajaviranomaisille työsarkaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti on asiakkaista pulaa, kun pitää huijata pysymään asiakkaana mahdollisimman pitkään.
Miten nyt sitten on huijattu ja ketä? 99,999% huijauksista perustuu siihen, että ei ole itse viitsitty lukea niitä sopimusehtoja.
Jos saa suullisen tarjouksen puhelimessa, pitää kertoa että se on vain vuodeksi tai muuten määräaikainen. Muu on huijausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sonera on täyttä paskaa! En ikinä ota mitään enää soneralta kun pääsin viimeinkin irti siitä laskuhelvetistä. Jatkuvasti lähettivät laskuja monen kuun ajan vaikka irtisanomisen olisi pitänyt astua voimaan aikoja sitten,mutta soneran päässä eivät olleet laittanut irtisanomista voimaan. Eli monelta kuulta jouduin maksamaan turhaan laskuja kun siellä päässä mokasivat. Helvetti vituttaa vieläkin.
Mulle kävi samoin. Soitin ja valitin asiasta, niin sanottiin vaan, että oma vika kun ei tajunnut aikaisemmin ja liikaa perittyjä rahoja ei anneta takaisin. Ahne ja paska firma on.
Minulla myös TÄYSIN SAMA KOKEMUS!!! Puhelinaspan vittumainen kommentti oli että "ihan omaa tyhmyyttä". En edelleenkään tiedä, onko asiakkuus katkaistu vai ei, sillä sen voi tehdä ainoastaan puhelimitse eikä MITÄÄN VAHVISTUSTA tule tästä asiakkaalle.
Surkea firma, täysin luokatonta "palvelua".
sonerapartio kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonoa palvelua, kyllä. Mulla nousi puoli vuotta voimassa olleen nettiliittymän hinta, kun menin typeryyksissäni vaihtamaan myös puhelinliittymän sinne. Olivat vaan, että voi voi, oma vikasi. Chatissa asiasta kysellessäni oli "asiakaspalvelija" aivan pihalla, ei osannut edes aloittaa lauseita isolla alkukirjaimella (välimerkkien käytöstä puhumattakaan). Lopuksi käski "vaihtaa chattia jos ei palvelu kelpaa". Että näin.
Moikka!
Kuulostaapa nyt siltä, että joku on mennyt aivan nurinkurin - keskittämisellähän me tarjotaan asiakkaalle aina se edullisin vaihtoehto. Hinnannousu tuntuu siis melko kummalliselta.
Täällä ei päästä asiakastietoihin käsiksi, mutta Selene tuossa edellä mainitsee nuo vinkit ottaa yhteyttä. Joten suosittelen viestittelemään meille, niin katsotaan sun sopimukset uusiksi! Kyllähän niitä päivittää voi, tietyin ehdoin, ja ainakin tarkistaa onko joku mennyt nyt vikaan! Jos on niin totta ihmeessä korjataan! :)
Chatista vielä lopuksi, palaute otettu vastaan ja välitetty eteenpäin!
Katja@SoneraPartio
Voi myös tulla vieläkin korkeampi hinta, kun Sonera "tarkistaa"....
Mä oon keksinyt nyt kysyä joka kerta sen Soneran tyypin nimen ja kirjoitan sen todellakin ylös. Onpahan joku jota syyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon keksinyt nyt kysyä joka kerta sen Soneran tyypin nimen ja kirjoitan sen todellakin ylös. Onpahan joku jota syyttää.
Mulla "aspa" katkaisi puhelun tähän kysymykseen.
Vinkki teille jotka soitatte tähän maksulliseen "palveluun": NAUHOITTAKAA PUHELU!!!!!! Ihan oman oikeusturvanne takia.
Minulla on tässä nyt kolme päivää yritetty selvittää miksi minun numerostani tulee montakymmentä viestiä minuutissa sukulaiseni puhelimeen jatkuvasti, siis kokoajan. Ei löydy vikaa... En tiedä eivätkö oikein ota tosissaan/usko tätä ongelmaa vai mikä on. Luulisi Soneralla siellä näkyvän että viestejä lähtee vaikka en niitä lähetä, ja voisivay pysäyttää sen...
ei kumpikaan aiemmista kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sonera on täyttä paskaa! En ikinä ota mitään enää soneralta kun pääsin viimeinkin irti siitä laskuhelvetistä. Jatkuvasti lähettivät laskuja monen kuun ajan vaikka irtisanomisen olisi pitänyt astua voimaan aikoja sitten,mutta soneran päässä eivät olleet laittanut irtisanomista voimaan. Eli monelta kuulta jouduin maksamaan turhaan laskuja kun siellä päässä mokasivat. Helvetti vituttaa vieläkin.
Mulle kävi samoin. Soitin ja valitin asiasta, niin sanottiin vaan, että oma vika kun ei tajunnut aikaisemmin ja liikaa perittyjä rahoja ei anneta takaisin. Ahne ja paska firma on.
Minulla myös TÄYSIN SAMA KOKEMUS!!! Puhelinaspan vittumainen kommentti oli että "ihan omaa tyhmyyttä". En edelleenkään tiedä, onko asiakkuus katkaistu vai ei, sillä sen voi tehdä ainoastaan puhelimitse eikä MITÄÄN VAHVISTUSTA tule tästä asiakkaalle.
Itse kävin myymälässä irtisanomassa ja näin kävi.
En ole asiakas joten ainoa ärsyttävä on joku satunnainen puhelinmyyjä joka yrittää liki väkisin tunkea sen "uuden" ja "hienon" nettiliittymän tämän toimivan erifirman liittymän tilalle. Tähän kyllä syyllistyvät kaikkien noista kolmesta jotkin myyjät joten ei siinäkään voi pelkästään soneraa syyttää.
Yhdestä myyjästä jäi positiivinen mielikuva kun se uskoi heti kerralla etten ole nyt tilaamassa heidän liittymäänsä eikä tarvinnut kolmea tai kahtasataa kertaa sitä toistaa. Välillä noille pitää lyödä luuri korvaan kun kahden kieltäytymisen jälkeen tulee vielä jotain mutkua :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soneran asiakkuutta EI VOI IRTISANOA MYYMÄLÄSSÄ! Vaan se täytyy vahvistaa puhelimitse. Se, että kirjallisesti ilmoitat siitä ei ole riittävä peruste. T: puolen vuoden ylimääräiset suoravelotuksella maksanut, mikä oli "ihan omaa tyhmyyttä"
Olen sanut Soneralta sekä hyvää että huonoa palvelua. Joskus ottaa päähän kun netti ei toimi ja soittaa vikapalveluun, niin ensimäisenä kieltävät että heidän vehkeissä olisi mitään vikaa ja pelottelevat kalliilla tarkastuskäynnillä jos vika onkin asiakkaan laitteissa tai verkossa. Ja käyttökatkoksia on jonkun verran. Mutta olen kyllä saanut hyvääkin palvelua. Kerran jätin tukipyynnön netissä, niin tuskin ehdin enteriä painaa kun puhelin jo soitti ja sillä kertaa oli todella asiantunteva aspa, joka boottasi soneran kytkimen ja heti lähti toimimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soneran asiakkuutta EI VOI IRTISANOA MYYMÄLÄSSÄ! Vaan se täytyy vahvistaa puhelimitse. Se, että kirjallisesti ilmoitat siitä ei ole riittävä peruste. T: puolen vuoden ylimääräiset suoravelotuksella maksanut, mikä oli "ihan omaa tyhmyyttä"
Ja luonnollisesti rahoja ei takaisin saanut, koska asiakas on tyhmä ja väärässä. Toisin kuin nämä puhelimeen työkseen vastaavat suuret nerot...
Hyvä tietää, että soneraa ei kannata ottaa missään nimessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin Tele Finlandin (Sonera) asiakas, mutta yhtäkkiä he muuttivat hinnoittelua nyt vuoden alussa ilman että kertoivat siitä mitään ja laskuni nousi 8 euroa. Päätin sitten vaihtaa muualle, kun sieltä sai minulle sopivamman liittymän. Aika törkeää kusetusta, kun eivät tiedota mitään tuollaisista muutoksista asiakkailleen. Nyt sitten lähettelevät tekstiviestiä, että haluavat pitää minut asiakkaana ja voisinko soittaa heille niin keskustellaan. Kiitos ei.
Sonera nostelee hintoja aina itsekseen. Sitten kun soitat ja kyselet miksi kallis liittymä on taas noussut, niin vastaavat että tarjouksesi loppui. Myydessä olisi pitänyt ehdottomasti sanoa että tarjous on määräaikainen.
Soneralla oli yhdessä vaiheessa tapa että kun soitit viasta, he laskivat sulle aina paremman liittymän, joka osoittautui kalliimmaksi kun luvattiin. Aluksi kaksi euroa, kohta 10 euroa jne sovittu hinta nousi ihan itsekseen ilman neuvotteluja. Vähän ku maitotölkin hinta nousisi matkalla maitohyllystä kassalle. Ihan kusetushinnoittelua.
Tarjoushinnan voimassaolon voi aina tarkistaa laskusta. Siellä on kerrottu mihin saakka edullisempi hinta on voimassa. Eli jatkossa tiedät mistä tiedot löytyy. Ja mitä tulee tarjouksiin niin toki aina kun asiakas on meihin yhteydessä, tsekataan että kaikki muutkin asiat on kunnossa. Jos hinta on eri kuin mitä sinulle on luvattu niin ehdottomasti yhteyttä aspaan. Yhteydenottokanavia on useita ja ne löytyy täältä.
Vierailija kirjoitti:
Netti on pätkinyt koko heinäkuun. Vuosia toimi ok. Laajakaista, kaapeli seinästä, modeemi ja omakotitalo. Varsinkin viikonloppuisin. Korjaamiseen palanut aikaa. Hassua mutta takkuilu alkoi juuri kun olin irtisanonut toisen nettiliittymämme. Voihan se tietty olla ukkonenkin tm, mutta olisi kiva jos sanoisivat. Modeemiakin haukkuivat mutta se on Soneralta tullut, eikä mulla ole mitään varamodeemeja tai -johtoja. "Kokeile toisella, vaikka kone toiminut saman päivän aikana." Täh? Joskus ollaan jopa haettu naapurista modeemi lainaksi kun piti testailla Soneran käskystä. En jaksa.
Mites teillä?
Koko heinäkuuta ei kannata toimimattoman netin kanssa kärvistellä. Jos modeemit, piuhat ja sen sellaiset on kunnossa niin ehdottomasti vikapalveluun yhteyttä. Näin saat homman kuntoon ja yhteydet toimimaan. Ymmärrän että työllistäähän se lainailla naapurin modeemia ja ihmetellä ja tuskailla. Toki voit tehdä vikailmoituksen Omien Sivujen kautta ilman testauksiakin. Jos vika jää asiakkaan laitteisiin niin silloin asentajakäynti veloitetaan laskulla. Itse muutama kuukausi sitten onneksi testasin sen modeemin ennen vikailmoitusta. Siinähän se vika sitten oli.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tässä nyt kolme päivää yritetty selvittää miksi minun numerostani tulee montakymmentä viestiä minuutissa sukulaiseni puhelimeen jatkuvasti, siis kokoajan. Ei löydy vikaa... En tiedä eivätkö oikein ota tosissaan/usko tätä ongelmaa vai mikä on. Luulisi Soneralla siellä näkyvän että viestejä lähtee vaikka en niitä lähetä, ja voisivay pysäyttää sen...
Kuulostaa siltä että sukulaisesi sim kortissa/puhelimessa saattaa olla jotain häikkää. Se ei tunnista että viesti on jo kertaalleen tullut, joten viestikeskus lähettää viestiä yhä uudelleen ja uudelleen. Kerrotko viestien saajalle terveisiä, että sammuttaa puhelimen ja vaikka nappaa sim kortinkin pois luurista, laittaa sen sitten takaisin ja käynnistää puhelimen uudestaan. Yleensä tuosta on apua koska silloin puhelin rekisteröityy uudelleen verkkoon ja viestikeskuskin saa asiasta tiedon.
//Merja@SoneraPartio
Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.
Vierailija kirjoitti:
Sama kokemus. Vielä puolen vuoden jälkeen irtisanomisesta tuli laskuja ja myöhästymismaksu 40 euroa per lasku! En maksanut tietenkään mitään noista. Aika monta kertaa piti soitella että sai yksinkertaisen asian hoidettua. Syvältä koko lafka. DNAn kanssa ei ollut ikinä vastaavaa.
Sama meillä. 10M liittymä ja toimii hyvin.
Numeronsiirto toiselta operaattorilta Soneralle ei mennyt ihan putkeen. Edellinen liittymä kyllä lakkasi toimimasta juuri ilmoitetulla hetkellä, mutta Soneran liittymä rupesi toimimaan vasta kolmen tunnin kuluttua!
Netti on pätkinyt koko heinäkuun. Vuosia toimi ok. Laajakaista, kaapeli seinästä, modeemi ja omakotitalo. Varsinkin viikonloppuisin. Korjaamiseen palanut aikaa. Hassua mutta takkuilu alkoi juuri kun olin irtisanonut toisen nettiliittymämme. Voihan se tietty olla ukkonenkin tm, mutta olisi kiva jos sanoisivat. Modeemiakin haukkuivat mutta se on Soneralta tullut, eikä mulla ole mitään varamodeemeja tai -johtoja. "Kokeile toisella, vaikka kone toiminut saman päivän aikana." Täh? Joskus ollaan jopa haettu naapurista modeemi lainaksi kun piti testailla Soneran käskystä. En jaksa.
Mites teillä?