Lue keskustelun säännöt.
TURUSSA AMMUSKELUA KLO 22.00!!!
Kommentit (3)
Olin just koiraa taluttamassa kun pamahteli. Mä kyllä ajattelin että se olis voinut olla ilotulitustakin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Koiranulkoiluttaja liikkui keskustassa (pohjoisosassa) rautatieasemalla päin ja kuului hyvin pauke.
Missä päin Turkua muka? Anna kun arvaan: Lauste, Halinen, Varissuo, Pansio-Perno, Jäkärlä, Jyrkkälä?