Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oisko vippaskonsteja ontelosyylien poistoon?

Vierailija
24.04.2007 |

tytöllä niitä on about parikymmentä ja pikkusiskolla muutama. Olisi kiva saada ne pois ennen kuin kesä tulee.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

runsaasti tai terveysasemalle terveydenhoitajan luokse poistattamaan ne.

Vierailija
2/2 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole kokeillut, kun ei onneksi ole ollut tarvetta. Mutta, kaverin muksuilta hävisivät noilla kapseleilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi