Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten mies voi seota näin paljon kun nainen lähtee?

Vierailija
26.12.2015 |

Se mies oli hyvässä työssä ja heillä oli ns. "kulissit kunnossa". Mies oli kuitenkin naisystäväänsä kohtaan erittäin mustasukkainen, ja viestitteli itse useille muille naisille. Sitä en tiedä että menikö pettämään, mutta en yhtään ihmettele vaikka niinkin olisi käynyt. Oma naisystävä ei saanut tietenkään tehdä yhtään mitään ja oli hyvin tarkasti miehen silmien alla joka paikassa. Tuskin se mies siis ihan tasapainossa henkisesti oli silloinkaan, kun tuollatavoin kohteli naistaan.

Lopulta nainen häipyi ja mies alkoi samantien täyspäiväikseksi juopoksi, menetti työpaikan ja joi itsensä niin pahaan kuntoon ettei tajua enää edes selvinpäin maailmasta yhtään mitään ja tuskin siis kykenee normaaliin ja itsenäiseen elämään enää koskaan. Aivan täysin rikkauksista ojanpohjalle suhtkoht nopeaan tahtiin.

Mutta miten ihmeessä ihminen voi seota noin paljon eron jälkeen että tuhoaa oman elämänsä täysin? Sinne meni hyvä työ ja kaikki muu omaisuus kuin vessasta alas. No, mies oli sairaalloisen mustasukkainen naisystäväänsä kohtaan joten oli varmasti kova pala että nainen päätti pakata tavarat ja lähteä. Eihän tuollaisen ihmisen mieli kestä käsitellä sitä jos hänet jätetään, vaikka eivät edes mahdottoman pitkään olleet yhdessäkään tämän naisen kanssa.....

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistinen persoonallisuus. 

 

Vierailija
2/14 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kuitenkin sanoa, että ajattelet ehkä liian naismaisesti. 

Ei meistä miehistä kaikille se työ ja omaisuus sinänsä ole itseisarvoja. Ne ovat lähinnä keinoja saada nainen. Naiset taas tuntuvat arvostavan henkilökohtaisessa elämässään erittäin paljon nimenomaan työtä ja omaisuutta niiden itsensä vuoksi. 

Kun luin jostain lehdestä taannoin jonkun työttömän miehen tarinaa, ei hän voivotellut etelänmatkojen puutetta vaan sitä, ettei kehtaa naista hommata. Nainen taas olisi takuuvarmasti ollut pahoillaan nimenomaan siitä, että lomamatkat jää tekemättä. 

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/14 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

traskausfetissimies kirjoitti:

Pitää kuitenkin sanoa, että ajattelet ehkä liian naismaisesti. 

Ei meistä miehistä kaikille se työ ja omaisuus sinänsä ole itseisarvoja. Ne ovat lähinnä keinoja saada nainen. Naiset taas tuntuvat arvostavan henkilökohtaisessa elämässään erittäin paljon nimenomaan työtä ja omaisuutta niiden itsensä vuoksi. 

Kun luin jostain lehdestä taannoin jonkun työttömän miehen tarinaa, ei hän voivotellut etelänmatkojen puutetta vaan sitä, ettei kehtaa naista hommata. Nainen taas olisi takuuvarmasti ollut pahoillaan nimenomaan siitä, että lomamatkat jää tekemättä. 

 

Eipäs yleistetä. Kaikista naisista ketä tunnen ei oo yksikään rahan perässä eikä heille oo mitään merkitystä onko mies edes töissä. Puhun nyt alle nelikymppisistä naisista.

Vierailija
4/14 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuäiti kirjoitti:

traskausfetissimies kirjoitti:

Pitää kuitenkin sanoa, että ajattelet ehkä liian naismaisesti. 

Ei meistä miehistä kaikille se työ ja omaisuus sinänsä ole itseisarvoja. Ne ovat lähinnä keinoja saada nainen. Naiset taas tuntuvat arvostavan henkilökohtaisessa elämässään erittäin paljon nimenomaan työtä ja omaisuutta niiden itsensä vuoksi. 

Kun luin jostain lehdestä taannoin jonkun työttömän miehen tarinaa, ei hän voivotellut etelänmatkojen puutetta vaan sitä, ettei kehtaa naista hommata. Nainen taas olisi takuuvarmasti ollut pahoillaan nimenomaan siitä, että lomamatkat jää tekemättä. 

 

Eipäs yleistetä. Kaikista naisista ketä tunnen ei oo yksikään rahan perässä eikä heille oo mitään merkitystä onko mies edes töissä. Puhun nyt alle nelikymppisistä naisista.

 

Näin epäilemättä. Mutta arvioisin tuossa olevan kyse miehen omasta itsetunto-ongelmasta. Sama kuin naisilla vaikka makkaroidensa kanssa; ei nekään useimpia miehiä haittaa. 

 

5/14 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinpä sitä rahaa tarvitsee, jos itsekseen vaan makailee kaikki päivät kotona.

Vierailija
6/14 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kenenkään pää niin nopeasti pehmene, faija on juonut vuosikymmenet eikä vieläkään ole vihannes ja välillä on viikkotolkulla aivan peltikiinni, aina kun herää raakaa viinaa niin kauan että sammuu ja tass uudestaan.

Muija jos häipyisi olisi se helpotus eikä syy alkaa juoda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

traskausfetissimies kirjoitti:

Pitää kuitenkin sanoa, että ajattelet ehkä liian naismaisesti. 

Ei meistä miehistä kaikille se työ ja omaisuus sinänsä ole itseisarvoja. Ne ovat lähinnä keinoja saada nainen. Naiset taas tuntuvat arvostavan henkilökohtaisessa elämässään erittäin paljon nimenomaan työtä ja omaisuutta niiden itsensä vuoksi. 

Kun luin jostain lehdestä taannoin jonkun työttömän miehen tarinaa, ei hän voivotellut etelänmatkojen puutetta vaan sitä, ettei kehtaa naista hommata. Nainen taas olisi takuuvarmasti ollut pahoillaan nimenomaan siitä, että lomamatkat jää tekemättä. 

 

Miehillä on taipumus laittaa oma ahneutensa naisten syyksi.

Mies ei koskaan halua venettä, taloa tai punaista avoautoa. Mies ei koskaan halua vaikutusvaltaa eikä muiden miesten ihailua. Kaikki hankitaan naisten vaatimuksesta. Jos mies ei haluaisi naista, hän eläisi mieluiten metsässä ajatellen henkisiä asioita.

Rahanahneet ihmiset eivät vaivaa minua, mutta tekopyhyys käy hermoille.

Vierailija
8/14 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ottavat eron usein raskaammin kuin nainen. Miehet ovat myös monella tapaa herkempiä kuin naiset ja traskausfetissimiehellä oli kyllä hyviä ajatuksia miesten ajatusmaailmasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli riippuvuusongelma jo etukäteen. Ero vain lisäsi vauhtia

Luultavasti tämä oli eron syy

Vierailija
10/14 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen miehen kohdalla oli kyse huonosta itsetunnosta. Hän ajatteli, ettei kelpaa ja pelkäsi siksi naisen pettävän/jättävän hänet. Viestitteli muille saadakseen pönkitystä itsetunnolleen. Naisen lähteminen toteutti pelon/uskomuksen kelpaamattomuudesta ja elämänhallinta lähti lapasesta. Taustalla on usein kokemuksia hylkäämisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ottavat eron usein raskaammin kuin nainen. Miehet ovat myös monella tapaa herkempiä kuin naiset ja traskausfetissimiehellä oli kyllä hyviä ajatuksia miesten ajatusmaailmasta.

Niin kun miesten elämää ohjaa tunteet ja niihin jäädään oikein rypemään. Naisten elämää ohjaa järki.

Vierailija
12/14 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ottavat eron usein raskaammin kuin nainen. Miehet ovat myös monella tapaa herkempiä kuin naiset ja traskausfetissimiehellä oli kyllä hyviä ajatuksia miesten ajatusmaailmasta.

Niin kun miesten elämää ohjaa tunteet ja niihin jäädään oikein rypemään. Naisten elämää ohjaa järki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ottavat eron usein raskaammin kuin nainen. Miehet ovat myös monella tapaa herkempiä kuin naiset ja traskausfetissimiehellä oli kyllä hyviä ajatuksia miesten ajatusmaailmasta.

Niin kun miesten elämää ohjaa tunteet ja niihin jäädään oikein rypemään. Naisten elämää ohjaa järki.

Naisten elämää ei ohjaa mikään muu kuin pillu.

Vierailija
14/14 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ottavat eron usein raskaammin kuin nainen. Miehet ovat myös monella tapaa herkempiä kuin naiset ja traskausfetissimiehellä oli kyllä hyviä ajatuksia miesten ajatusmaailmasta.

Niin kun miesten elämää ohjaa tunteet ja niihin jäädään oikein rypemään. Naisten elämää ohjaa järki.

Naisten elämää ei ohjaa mikään muu kuin pillu.

Tämä ja vitun paska logiikka