Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsiperhe, muuttaisitko miluummin Ruotsiin vai Englantiin. Miksi?

Vierailija
09.04.2007 |

Jos mietit millainen elintasosi ym olisivat?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuuri lähempänä omaamme ja kotimaahan lyhyt matka. Englannissa huonot asunnot, kallista ja huono sää useimmiten.

Vierailija
2/9 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsiin lähtisin mieluummin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa on lapsiperheen hyvä asua.

Vierailija
4/9 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen aina tätä, että Englannissa muka huono sää. Usein myös valitetaan Englannin ainaisista sateista. Esim. Helsingissä sataa paljon useammin kuin vaikka Lontoossa.

Muita syitä Englantiin muuttoon olisi parempi palkkataso, mielenkiintoinen kulttuuri, englanninkielisyys, lapset oppivat todella tärkeän kielen, ruotsi on täysin marginaalikieli maailmanlaajuisesti. Englannista helppoa ja edullisempaa matkustella eri maihin jne.

Vierailija:


Kulttuuri lähempänä omaamme ja kotimaahan lyhyt matka. Englannissa huonot asunnot, kallista ja huono sää useimmiten.

Vierailija
5/9 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannissa lastenhoito ym on _todella kallista_ !



Toki saatte olla omaa mieltänne, sitä en lainkaan tarkoittanut.



Vaikka kulttuuri olisi mielenkiintonen ja lapset oppisivat tärkeän kielen, niin silti juuri minulle on tärkeämpää, että arki sujuu hienosti ja sekä minä että lapseni viihtyvät hyvin. Ruotsi on todellakin lapsiperheelle ihan oiva paikka asua. Siellä on myös mahtavat isyyslomajutut ja muut.

Vierailija
6/9 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmat etuudet lapsiperheillä. Ja siellä oon minäkin syntyny, eli äidin synnyinsijoille veisin:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintaso suunnilleen sama kuin Suomessa, talot rakennettu samoin kuin Suomessa (Englannissa ei tuplalaseja yms kivaa). Pääsisi helposti vaikka viikonloppuna sukuloimaan Suomeen, jos tulisi ikävä.

Vierailija
8/9 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi tuntuu jotenkin tylsältä paikalta. Brittein saaret kokonaisuudessaan on paaaaljon mielenkiintoisempi kuin Ruotsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa puolensa, Ruotsi olisi ehkä helpompi paikka lähteä, " melkein kuin Suomi" vaikka kielen olenkin unohtanut lähes kokonaan. Englanti taas olisi mielenkiintoisempi paikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan