Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on mukavin miespuolinen työkaverisi?

Vierailija
16.04.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelee jos ehtii. Kertoo paljon lapsistaan ja vaimostaan, eli selvästi hänelle tärkeitä. Aina iloinen.

Vierailija
2/5 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Juttelee jos ehtii. Kertoo paljon lapsistaan ja vaimostaan, eli selvästi hänelle tärkeitä. Aina iloinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiksuja, hauskoja ja avuliaita ihmisiä, joidan kanssa on kiva käydä ulkona vapaa-ajallakin (porukalla tietysti). Osan kanssa ollaan erittäin hyvin samalla allonpituudella ja tapaillaan perheidenkin kesken, osan kanssa muuten vaan tullaan toimeen. Naispuolisten (vähemmistö) kanssa sama homma.



Ykkössuosikkini on kyllä muuan mies, jolla pääkoppa toimii niin erikoisella tavalla, että on varsin haasteellista ja mielenkiintoista vaihtaa ajatuksia ihan mistä vaan aiheesta. Ja kun kaveri muuten on mukava, nokkela ja hauska, niin aina vaan paranee. Jos olisimme sinkkuja, taatusti olisi jotain sutinaa...

Vierailija
4/5 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miesvaltaisessa työpaikassa ja kaikkien kanssa tulen hyvin toimeen.

Parhaimmat ystävyyssuhteet mulle on kuitenkin tullut italiaisen työkaverini kanssa. Alkuun tosin kauhistelin hänen tapaa koskettaa mua kun puhui mulle (tyyliin käsi olkapäällä). Joka tapauksessa tämä mies on lapseni kummi nykyään :)

Vierailija
5/5 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija: