Millainen on mukavin miespuolinen työkaverisi?
Kommentit (5)
Vierailija:
Juttelee jos ehtii. Kertoo paljon lapsistaan ja vaimostaan, eli selvästi hänelle tärkeitä. Aina iloinen.
fiksuja, hauskoja ja avuliaita ihmisiä, joidan kanssa on kiva käydä ulkona vapaa-ajallakin (porukalla tietysti). Osan kanssa ollaan erittäin hyvin samalla allonpituudella ja tapaillaan perheidenkin kesken, osan kanssa muuten vaan tullaan toimeen. Naispuolisten (vähemmistö) kanssa sama homma.
Ykkössuosikkini on kyllä muuan mies, jolla pääkoppa toimii niin erikoisella tavalla, että on varsin haasteellista ja mielenkiintoista vaihtaa ajatuksia ihan mistä vaan aiheesta. Ja kun kaveri muuten on mukava, nokkela ja hauska, niin aina vaan paranee. Jos olisimme sinkkuja, taatusti olisi jotain sutinaa...
Mä olen miesvaltaisessa työpaikassa ja kaikkien kanssa tulen hyvin toimeen.
Parhaimmat ystävyyssuhteet mulle on kuitenkin tullut italiaisen työkaverini kanssa. Alkuun tosin kauhistelin hänen tapaa koskettaa mua kun puhui mulle (tyyliin käsi olkapäällä). Joka tapauksessa tämä mies on lapseni kummi nykyään :)
Juttelee jos ehtii. Kertoo paljon lapsistaan ja vaimostaan, eli selvästi hänelle tärkeitä. Aina iloinen.