Vinkki teille jotka ette halua vieraita äitienpäivänä LUE
Kerrotte hyvissä ajoin ensi keväänä että olette varanneet kylpyläloman tai jonkun muun pikkumatkan niin ei ole vieraista riesaa.
Kommentit (3)
Äitin kuoli kohta 1v sitten, tätini (äidin sisko) oli meillä miehensä kanssa ekana äitienpäivänä kylässä + isäni myös, mikä oli ihan ok. Nyt sitten ilmoitteli, että hehän voisivat taas tulla meille syömään kun oli niin mukavaa olla yhdessä (siis ihan hyväntahtoisesti)... Ja mä mietin, pitäiskö isäni kutsua meille, ettei olis yksin... ja sitten miehen vanhempien luona varmaan ois kiva käydä lasten kortit viemässä. Kaikki asutaan kyllä lähekkäin, välimatkat kaikki alle 10km... ja meillä molemmilla on sisaruksia, mutta meidän lapset ainoita lapsenlapsia.
Ja tiedän että mun ongelmana on, että aina pitää pähkiä, mitä muut haluaisivat ja unohdan itseni, vaikka oikeasti voisi kivaa olla ihan omalla porukalla. mutta sitten mietin, kuinka kurjalle se muista tuntuu... Ehkä meidän pitäisi ensi vuonna OIKEASTI lähteä äitienpäivänä reissuun....
siis kohta 2v. on äitini kuolemasta...
Siihen kuuluu mieheni ja lapsemme ja piste.
Tämä ei kuitenkaan tarkoita, ettemme muistaisi äitejämme. Heitä juhlimme lauantaina tai perjantaina ja sunnuntai on pyhitetty omalle pienelle perheelle.