Näettekö onko ihmisellä hyvä vartalo, vaikka vaatteet eivät ole ihan kireät?
Kommentit (5)
Vaikka ihmisellä olisi toppavaatteet päällä, niin ihmisen liikkumisesta ja asennosta näkee aika paljon. Jos lihaksisto on hyvässä kunnossa ja rasvaa ei hirveästi liikaa, ihminen liikkuu ketterämmin ja kantaa itsensä eri tavalla. Tämä näkyy sitten myös vartalossa. Yleisen vartalon muodon näkee myös vaatteet päällä.
Mm. tästä syystä en ole koskaan tajunnut hirveää stressiä alasti tai bikineissä näyttäytymisestä. Ihmisestä näkee ihan normaalivaatteissa niin paljon, että harvoin mitään suuria yllätyksiä tulee vaikka riisuisi kaikki pois. Siksi en ole ymmärtänyt miksi joku ei kehtaa mennä esim. kavereiden kanssa saunaan, kun on lihonut tai näyttää kamalalta. Jos näyttäisi kamalalta, ei sitä vaatteilla piiloteta paljoakaan. (Ja yleensä nämä itsensä kauhistelijat eivät edes näytä mitenkään normaali-ihmistä " kamalammalta" .)
olen huomannut että eri ihmiset näyttävät hyviltä vaatteilla ja ilman.
usein muodokkaammat ovat paremman näköisiä kun on vaatteet päällä, mutta laihemmat ovat alasti paremman näköisiä.
alastomuus paljastaa taikinaiset rinnat, mahan ja pepun, jotka vaatteissa voivat näyttää todella hyviltä.
laiha taas saattaa näyttää istuvissakin vaatteissa muodottomalta ja vain laihalta, kun taas alastomuus paljastaa upean tiukat rinnat, vatsan ja pepun. ja kiinteän ihon.
Vierailija:
olen huomannut että eri ihmiset näyttävät hyviltä vaatteilla ja ilman.usein muodokkaammat ovat paremman näköisiä kun on vaatteet päällä, mutta laihemmat ovat alasti paremman näköisiä.
alastomuus paljastaa taikinaiset rinnat, mahan ja pepun, jotka vaatteissa voivat näyttää todella hyviltä.
laiha taas saattaa näyttää istuvissakin vaatteissa muodottomalta ja vain laihalta, kun taas alastomuus paljastaa upean tiukat rinnat, vatsan ja pepun. ja kiinteän ihon.
Sellainen vartalo ei ole hyvä vaikka ois kuinka laiha.
Eräs exäni tunnusti, että oli jännittänyt, millainen peppu minulla on oikeasti, kun bleiserin alta ei näe selvästi. Oli kuulemma iloisesti yllättynyt, kun oli todella treenatut pakaralihakset. No, se ulkonäköfiksoitunut tyyppi on onneksi historiaa... Ja niin ovat ne huipputimmit pakaratkin.