Lue keskustelun säännöt.
Hymiöiden käytöstä: korvaako pisteen/huutomerkin/tms. lauseen lopussa,
09.04.2007 |
vai kuuluisiko ensin laittaa piste tms. ja sitten vasta hymiö? Ite en oo laittanut, varmaan siks että säästää tekstareissa tilaa, mutta mikähän on oikea tapa (vai onko sellaista)? ;)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla