Lue keskustelun säännöt.
Taidan olla kipeä, mies EHDOTTI Ikeaan lähtöä ja tuntuu, että en jaksaisi.... Pitäiskö soittaa päivystykseeen??
Kommentit (3)
Eli ollaan vähän aikaa sit muutettu ja pitkään olen haaveillut Ikeaan menosta ostoslistan kanssa ja on tainnut mieskin päänsä kolauttaa, kun sitä ehdottaa, eipä tuo järin innostunut ole aiemmin ollut. Taitaa sillä olla ne lihapullat mielessä....
ap :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En usko, ettetkö oikeasti haluaisi lähteä.
Ehkä jopa ambulanssi olisi syytä tilata.
Koetapa vielä miettiä IKEAn lihapullien makua ja sitä säilytysverkkopussia, eikö vieläkään tee mieli lähteä?
Jos ei, niin heti lääkäriin.
PS. Googlettamallakin löytyisi tietoa kylä paremmin kun täältä!