Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

parisuhdeongelmia

Vierailija
30.04.2007 |

miehen kanssa. Yritetään olla toisillemme kilttejä, mutta koko ajan molemmat loukkaantuvat toisen tekemisistä ja sanomisista ja käsittävä kaiken negatiivisesti ja v***uilina. Tuntuu, että ollaan noidankehässä josta en pääse pois. Ja mulla on takki ihan tyhjä eli tuntuu että oon yrittänyt kaikkeni. Olla positiivinen, lopettaa valitus, tehdä kaikkea kivaa miehen kanssa jne.. Silti kun unohdin eilen ruuan uuniin ja se paloi ja mies tästä suuttui niin repesin täysin eli itkin illan.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän