Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset menee ennemmin sterilisaatioon kuin kohdunpoistoon?

Vierailija
16.04.2007 |

Jos on jo päättänyt, ettei lisää lapsia niin eikö kohdunpoisto olisi parempi ratkaisu kuin sterilisaatio? Silloin ei tarvitsisi kärsiä enää menkoista ja olisi varma ehkäisy. Sterilisaatiossa jatkuu menkat ja ei ole täysin varma ehkäisykeino, muistaakseni siinä on joku 1 % mahdollisuus tulla raskaaksi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla perusteilla.

Vierailija
2/2 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumman sinä nyt valitsisit jos joutuisit kaiken itse maksamaan.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi