Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulipa paha mieli..

Vierailija
16.04.2007 |

Äsken lapsia vein villin illan jälkeen nukkumaan ja esikoinen ei millään pysyis omassa sängyssä. Huusin sitten naama punaisena, että nyt sieltä ei enää nousta ja laitoin oven kiinni. Jonku ajan päästä hiljeni ja kävin kurkkaamassa niin molemmat nukkuivat jo sikeästi. Itellä nyt paha mieli huutamisesta. Siellä oli pehmolelu kainalossa. Siitä turvaa haki, huoks.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna taas hellit ja pidät sylissä :)

Vierailija
2/2 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen jälkeen tiesi itsekin aivan hyvin, että huuto tuli aiheesta. Ei kaikkeen aina ole lempeää ratkaisua, joka olisi samalla toimiva ratkaisu. Huomenna pusuttelet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme