Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minne olette vieneet lemmikkieläimet lomamatkan ajaksi?

Vierailija
09.04.2007 |

Onko teillä joku tuttu, joka ottaa luokseen vai viettekö eläinhoitolaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikkejä on viitisensataa.

Vierailija
2/6 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissoja katsoi naapuri ja kani vietiin maatilalle hoitoon. koirien aikana ei mökkiä pidemmällä käyty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää lemmikkieläinhoitoloiden palveluja ;) Ja ovat olleet tosi tyytyväisiä hoitoon ;)

Vierailija
4/6 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä ne voi hyvin ottaa mökille mukaan ja muuten menee hoitoon mun siskolle tai vanhemmille. Talvella pärjäävät noin viikon omillaan (talviunilla) mutta en ole noin pieniä vielä uskaltanut jättää kun saattavat herätä kesken unien.

Vierailija
5/6 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lomien ajaksi ovat yleensä menneet anopin luokse.



Kerran ovat olleet hoidossa vieraalla. Asutaan maalla ja naapurikunnan puolella eräs nainen pitää maatilallaan pienimuotoista " koirahoitolaa" . Tosi kiva paikka oli.

Vierailija
6/6 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi kyllä viedään hoitolaan, inhottaa kun meidän oletetaan olevan ikuisessa kiitollisuuden velassa sen takia että ovat joskus pitäneet lemmikkejämme. Ei vät kuitenkaan koskaan ole joutuneet niitä ilman korvauksia pitämään.