Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi luette inhokkienne blogeja
19.12.2015 |
ja teette haukkumiskeskuteluja ja ihmettelette kun ne poistuu. Mikä järki?
Kommentit (3)
Mä oon ehkä outo kun en inhoa ketään bloggaria. Mitä blogeja te oikein luette jos bloggaajat inhottavat teitä? :O
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En lue mitään blogia, mutta olisiko tuo sama juttu, joka saa ihmiset katsomaan kauhuleffoja: ällöttää, mutta saa jotain säväreitä siitä inhotuksesta.
Alue: Aihe vapaa
Minäkin haluaisin tietää! En sitäkään ymmärrä että mennään blogiin ja haukutaan sitä bloggaajaa kamalin sanoin. Se on kuvottavaa miten ihminen voi olla niin kamalan ilkeä jollekin.