Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

outo olo

Vierailija
24.11.2015 |

Onko mahdollista, että e-pillereiden lopettamisesta tulee jonkin näköisiä vierotusoireita? Lopetin pillerit lokakuun lopussa, mutta oireet olen huomannut vasta viimeisen kahden viikon aikana. Oireina mm. käsien tärinää kun tekee jotain ja toiseksi sellainen jonkunlainen sekava olo, tuntuu että olisi joissakin aineissa. Välillä tuntuu myös sanat menevän hieman sekaisin. Onko muuta mistä tällaiset oireet voidi johtua? Lääkärissä olen käynyt syyskuussa väsymyksen takia, jolloin otettu kaikki verikokeet, TSH ollut tuolloin hieman koholla, mutta kontrolloidaan joulukuussa. Voiko kilpirauhasen vajaatoiminta aiheuttaa tämän?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan