Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
kannattaisiko mun juoda yksi kalja?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos tykkäät kaljasta, juo. Jos haluat humalan, älä juo.
Alue: Aihe vapaa
Ei kannata. Ainoastaan siinä tapauksessa, että olet äärimmäisen ujo ja siitä syystä täysin estynyt pariutumaan, niin muutama olut voi olla paikallaan. Muuten ko. myrkkyyn ei kannata kajota.
Se on vain niin mukava kaveri tuo viina. Moikkaa aina iloisesti kaupassa tölkkirivistöjen välistä. Vetoaa vanhoihin hyviin aikoihin ja houkuttelee seuraksi edes yhdelle kaljalle. Sitten lopulta huomaat, että elämäsi on mennyt seurustelussa kunigas viinan kanssa. Terveys, rahat, työpaikka ja ystävät on uhrattu jotta voisit vielä edes viimeisen kerran viettää aikaa kuninkaan kanssa.