Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Irtisanominen varoitusten jälkeen - karenssi?
30.10.2015 |
Saako ansiosidonnaista jos irtisanotaan varoitusten jälkeen, vai tuleeko silloinkin 3kk karenssi (eli tulkitaan samaksi tilanteeksi kuin jos olisi irtisanoutunut itse)?
Kommentit (5)
Näin vähän ajattelinkin kun asiaa googlailin. Säästämään siis.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
TE toimisto katsoo että olet itse aiheuttanut työttömyytesi, joten tulee karenssi, voidaan myös alentaa toimeentulotukea.
Vierailija kirjoitti:
Kannattikooooo? :D
Tätä mietin itsekin - ei taida tämä varoituksia saanut tietää, että pian saapi syödä makaroonia lounaaksi. Tai ainakin vaikuttaa sellaiselta tyypiltä ettei tiedä. Mutta, ehkä tietää, ja tajuaa säästää, who knows.
Alue: Aihe vapaa
Karenssi tulee. Eikun säästämään.