Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varsinainen "myyjä" Halosella

Vierailija
19.10.2015 |

Ostamastani takista lensi nappi ensimmäisenä päivänä. Muutkin napit oli ommeltu niin eivät käytännössä olisi pysyneet kiinni. Siis palauttamaan.

Myyjän kommentti:  "Mutta ettehän voi vaatia atejee-tasoa 200€ takissa!".  Minusta kaikenhintaisten takkien nappien tulee olla asiallisesti ommeltuja ;-) 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti kaikkien napillisten vaatteiden napit on huonosti kiinni, oli kyseessä takki tai paita. Itse ompelen ne muutamalla napakalla pistolla kiinni heti. Välillä ne napit on kiinni vain muutamalla langanpätkällä, ei solmuja ei mitään.

200 euron takki on kyllä kallis minusta ja Halosella on ainakin ollut joku ompelupalvelu, myyjä olisi kyllä voinut tarjoutua korjauttamaan sen. Ompelijalla olisi mennyt hommaan minuutti.

Vierailija
2/3 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuote ei ollut sitä mitä siltä voi odottaa. Jos on napeilla suljettava takki niin täytyy siinä napit pysyä. Ei selkeämpää virhettä tuotteessa voi kyllä olla. 

Toivottavasti laitoit palautetta esimiehelle. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin itsekin niin hämilleni että hyväksyin vaihtokappaleen, josta myyjä totesi: "no tossa tuntuu olevan vähän paremmin kiinni" ap