Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Varsinainen "myyjä" Halosella
19.10.2015 |
Ostamastani takista lensi nappi ensimmäisenä päivänä. Muutkin napit oli ommeltu niin eivät käytännössä olisi pysyneet kiinni. Siis palauttamaan.
Myyjän kommentti: "Mutta ettehän voi vaatia atejee-tasoa 200€ takissa!". Minusta kaikenhintaisten takkien nappien tulee olla asiallisesti ommeltuja ;-)
Kommentit (3)
No tuote ei ollut sitä mitä siltä voi odottaa. Jos on napeilla suljettava takki niin täytyy siinä napit pysyä. Ei selkeämpää virhettä tuotteessa voi kyllä olla.
Toivottavasti laitoit palautetta esimiehelle. :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Menin itsekin niin hämilleni että hyväksyin vaihtokappaleen, josta myyjä totesi: "no tossa tuntuu olevan vähän paremmin kiinni" ap
Alue: Aihe vapaa
Lähtökohtaisesti kaikkien napillisten vaatteiden napit on huonosti kiinni, oli kyseessä takki tai paita. Itse ompelen ne muutamalla napakalla pistolla kiinni heti. Välillä ne napit on kiinni vain muutamalla langanpätkällä, ei solmuja ei mitään.
200 euron takki on kyllä kallis minusta ja Halosella on ainakin ollut joku ompelupalvelu, myyjä olisi kyllä voinut tarjoutua korjauttamaan sen. Ompelijalla olisi mennyt hommaan minuutti.