Onko ystävämiehen kanssa toisiin nojailu kiellettyä?
Samoin halailu ja viestittely?
Jos kumpikin on naimisissa ja toisella kaksi lasta.
Missä menee eri sukupuolta olevien ystävien raja? Onko ok jos erityisesti humalassa halailevat paljon, jos toisella on murheita niin nojailevat toisiinsa, viestittelevät paljon joskus pikkutuhmiakin, puhuvat kaikesta (seksistäkin) ja sanovat "rakastavansa toisiaan". Onko nämä kaikki ok?
Kommentit (6)
Kysehän on ihan siitä, kannustaako tällaisen läheisen ystävyyden omaava myös puolisoaan vastaavankaltaisiin syviin ystävyyksiin vastakkaisen sukupuolen kanssa ja laistaako se ystävyyden lapsekas osapuoli usein lapsiinsa ja kodinhoitoon liittyvistä velvotteista kosteiden ystävienvälisten baari-iltojen vuoksi.
Ystävämiehen kanssa voi vaikka naida. Sitä ei lasketa. Miehetkään eivät laske naispuolisten ystävien kanssa harrastettua seksiä pettämiseksi :)
Keihin toisiin te oikein nojailette sen ystävämiehen kanssa? En tiedä onko kiellettyä, mutta jos nojaatte samanaikaisesti samaan ihmiseen hän voi kaatua ja teille voi tulla syyte pahoinpitelystä.
Riippuu ystävästä, ystävämiehestä ja kummankin puolisosta.
Avoimesti ja rehellisesti pitää toimia puolisoiden suuntaan.
Se on ok, jos se tapahtuu meidän firman bileissä. Nääs mikään, mikä siellä tapahtuu, ei ole totta enää arkena. Tästä nyt yli 10 vuoden kokemus.
Riippuu monesta...
a.) Tekevätkö näitä asioita myös puolisoiden läsnäollessa
b.) Onko kummankin tunteet varmasti kaveritasolla
c.) Pahoittaako joku niistä mielensä
d.) Onko sukupuoli vain ongelma. Kahden naisen välillä tämä olisi normaalia?