Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauva.fi klikkaukset vähentyneet -60%. Mainiostajat haloo

Vierailija
26.09.2015 |

Suvikset modeina. Ei hyvä

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä jaksa olla, kun hommalaiset riehuu.

Vierailija
2/13 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallisetkin ketjut poistetaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:55"]

Ei täällä jaksa olla, kun hommalaiset riehuu.

[/quote]

Miksi ne täällä riehuisi? Heillä on oma foorumi, jolla voivat keskutella ilman erityisherkkää moderaattoria.

Vierailija
4/13 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen nimenomaan idioottimaisten turvapaikanhakijoiden haukkumisketjujen vuoksi suorastaan dramaattisesti vähentänyt läsnäoloani täällä. Menen nytkin, kirja odottaa.

Vierailija
5/13 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spämmäätte palstan täyteen pakkomielteisesti ettekä suostu lähtemään = palstan klikkaukset vähenevät koska kukaan normaali ei enää jaksa palstaa = moderointilinja on ajanut ihmiset pois. ÖÖÖÖÖÖ.

Nyt se pää pois perseestä, lapsiaikuinen.

Vierailija
6/13 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä paskaviemäri kuivuu vähitellen pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOISITTEKO JO LÄHTEÄ, KUN TEITÄ NIIN KOVIN TÄÄLLÄ RAJOITETAAN? HOPI HOPI.

Vierailija
8/13 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="!!!!!!!!!!!!!HUOMIOHUORA!!!!!!!!!!!!!" time="26.09.2015 klo 21:14"]

VOISITTEKO JO LÄHTEÄ, KUN TEITÄ NIIN KOVIN TÄÄLLÄ RAJOITETAAN? HOPI HOPI.

[/quote]

Ei. Olen sen verran huolestunut tästä sensuurista, että olen ottanut tehtäväkseni toitottaa siitä täällä, että tyhmemmätkin ymmärtäisivät. Sinun kaltaisesi typerykset antavat minulle syyn jäädä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:25"]

[quote author="!!!!!!!!!!!!!HUOMIOHUORA!!!!!!!!!!!!!" time="26.09.2015 klo 21:14"]

VOISITTEKO JO LÄHTEÄ, KUN TEITÄ NIIN KOVIN TÄÄLLÄ RAJOITETAAN? HOPI HOPI.

[/quote]

Ei. Olen sen verran huolestunut tästä sensuurista, että olen ottanut tehtäväkseni toitottaa siitä täällä, että tyhmemmätkin ymmärtäisivät. Sinun kaltaisesi typerykset antavat minulle syyn jäädä.

[/quote]Ok. Jatka valitsemallasi tiellä. Tulet aiheuttamaan vaan entistä enemmän vahinkoa agendallesi.

Vierailija
10/13 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tänne joskus iltaisin kirjoitellut, mutta enää ei onnistu kun pitäisi tehdä tunnukset. En kirjoittele palstoille joille pitää rekisteröityä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikassa asuvat ulkosuomalaiset on rajattu kokonaan pois.

Vierailija
12/13 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa paljon vaivaa edes kirjoitella enää mitään vastauksia, kun viestiketju on jo lähtenyt ennen kuin ehtii painaa lähetä"nappulaa". Ja viime aikoina on kyllä moni muukin keskustelu kokenyt ylisensuurin kuin vain maahanmuutto. Ja kohta tämäkin ketju lähtee...klik.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähentynyt illan rekisteröitymisen takia.