Vauva.fi klikkaukset vähentyneet -60%. Mainiostajat haloo
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:55"]
Ei täällä jaksa olla, kun hommalaiset riehuu.
[/quote]
Miksi ne täällä riehuisi? Heillä on oma foorumi, jolla voivat keskutella ilman erityisherkkää moderaattoria.
Minä ainakin olen nimenomaan idioottimaisten turvapaikanhakijoiden haukkumisketjujen vuoksi suorastaan dramaattisesti vähentänyt läsnäoloani täällä. Menen nytkin, kirja odottaa.
Spämmäätte palstan täyteen pakkomielteisesti ettekä suostu lähtemään = palstan klikkaukset vähenevät koska kukaan normaali ei enää jaksa palstaa = moderointilinja on ajanut ihmiset pois. ÖÖÖÖÖÖ.
Nyt se pää pois perseestä, lapsiaikuinen.
Toivottavasti tämä paskaviemäri kuivuu vähitellen pois.
VOISITTEKO JO LÄHTEÄ, KUN TEITÄ NIIN KOVIN TÄÄLLÄ RAJOITETAAN? HOPI HOPI.
[quote author="!!!!!!!!!!!!!HUOMIOHUORA!!!!!!!!!!!!!" time="26.09.2015 klo 21:14"]
VOISITTEKO JO LÄHTEÄ, KUN TEITÄ NIIN KOVIN TÄÄLLÄ RAJOITETAAN? HOPI HOPI.
[/quote]
Ei. Olen sen verran huolestunut tästä sensuurista, että olen ottanut tehtäväkseni toitottaa siitä täällä, että tyhmemmätkin ymmärtäisivät. Sinun kaltaisesi typerykset antavat minulle syyn jäädä.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:25"]
[quote author="!!!!!!!!!!!!!HUOMIOHUORA!!!!!!!!!!!!!" time="26.09.2015 klo 21:14"]
VOISITTEKO JO LÄHTEÄ, KUN TEITÄ NIIN KOVIN TÄÄLLÄ RAJOITETAAN? HOPI HOPI.
[/quote]
Ei. Olen sen verran huolestunut tästä sensuurista, että olen ottanut tehtäväkseni toitottaa siitä täällä, että tyhmemmätkin ymmärtäisivät. Sinun kaltaisesi typerykset antavat minulle syyn jäädä.
[/quote]Ok. Jatka valitsemallasi tiellä. Tulet aiheuttamaan vaan entistä enemmän vahinkoa agendallesi.
Itse olen tänne joskus iltaisin kirjoitellut, mutta enää ei onnistu kun pitäisi tehdä tunnukset. En kirjoittele palstoille joille pitää rekisteröityä.
Amerikassa asuvat ulkosuomalaiset on rajattu kokonaan pois.
Ei jaksa paljon vaivaa edes kirjoitella enää mitään vastauksia, kun viestiketju on jo lähtenyt ennen kuin ehtii painaa lähetä"nappulaa". Ja viime aikoina on kyllä moni muukin keskustelu kokenyt ylisensuurin kuin vain maahanmuutto. Ja kohta tämäkin ketju lähtee...klik.
Mulla on vähentynyt illan rekisteröitymisen takia.
Ei täällä jaksa olla, kun hommalaiset riehuu.