Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vammaispysäköinnin pitäisi olla ilmaista?

Vierailija
26.09.2015 |

Oulussa väännetään tästä http://yle.fi/uutiset/vammaisautoilijat_maksuttomuus_kallioparkkiin_tai_sekoitamme_liikenteen/8333036

Ymmärrän että tavallinen parkkeeraus esim. kadunvarteen on ilmaista koska liikuntarajoitteisen voi olla vaikea kulkea edes takaisin hakemassa maksulappu tuulilasiin, mutta miksi sen pitäisi olla ilmaista myös parkkiluolassa? Pysäköintiä ei tarvitse maksaa etukäteen vaan maksetaan lähtiessä samalla kun palaa autolle. Miksi tämä nyt on vammaisautoilijoille niin vaikea asia että uhataan pysäyttää liikenne?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/7 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän sen automaatilla käydä maksamassa. Eli ylimääräinen vaihe. En tiedä, kunhan keksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mamuille kaikki on ilmaista?

Vierailija
4/7 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska me muut voidaan usen valita vaikkapa julkinen liikenne tai voidaan kävellä paikalla, jos matka on kohtuullinen. Tällöin on tasa-arvoista, että invapysäköinti on maksutonta.

Vierailija
5/7 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoisälläni on invalappu autossaan, eli saa ajella vammaisparkkiin. Muistaakseni parkkiluolassa on maksamisen jälkeen noin 20min aikaa ajaa auto portista pihalle? Tässä ajassa isoisäni pitäisi rollaattorin kanssa taapertaa autolle (joka saattaa olla aika kaukanakin maksulaitteesta, en tiedä onko p-halleissa invapaikat?), pitäisi taitella rollaattori auton takapenkille ja vääntäytyä autoon istumaan. Säätää penkki lähemmäs rattia ja polkimia. Laittaa turvavyö. Ajaa auto tolpalle, avata ikkuna ja yrittää kurottautua laittamaan se lipuke automaatin luukusta sisään. Tärisevin käsin.

Voin sanoa, ettei isoisäni varmastikaan ehtisi ajamaan sinne ulosmenoportille ennen kuin aika olisi ylittynyt ja puomi jäisi nousematta. Siinähän se liikenne pysähtyisi ihan kuin itsestään.

Vierailija
6/7 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:42"]

Oulussa väännetään tästä http://yle.fi/uutiset/vammaisautoilijat_maksuttomuus_kallioparkkiin_tai_sekoitamme_liikenteen/8333036

Ymmärrän että tavallinen parkkeeraus esim. kadunvarteen on ilmaista koska liikuntarajoitteisen voi olla vaikea kulkea edes takaisin hakemassa maksulappu tuulilasiin, mutta miksi sen pitäisi olla ilmaista myös parkkiluolassa? Pysäköintiä ei tarvitse maksaa etukäteen vaan maksetaan lähtiessä samalla kun palaa autolle. Miksi tämä nyt on vammaisautoilijoille niin vaikea asia että uhataan pysäyttää liikenne?

[/quote] Oletko kateellinen liikuntarajoitteellisille? Jo on aikoihin eletty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 22:10"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:42"]

Oulussa väännetään tästä http://yle.fi/uutiset/vammaisautoilijat_maksuttomuus_kallioparkkiin_tai_sekoitamme_liikenteen/8333036

Ymmärrän että tavallinen parkkeeraus esim. kadunvarteen on ilmaista koska liikuntarajoitteisen voi olla vaikea kulkea edes takaisin hakemassa maksulappu tuulilasiin, mutta miksi sen pitäisi olla ilmaista myös parkkiluolassa? Pysäköintiä ei tarvitse maksaa etukäteen vaan maksetaan lähtiessä samalla kun palaa autolle. Miksi tämä nyt on vammaisautoilijoille niin vaikea asia että uhataan pysäyttää liikenne?

[/quote] Oletko kateellinen liikuntarajoitteellisille? Jo on aikoihin eletty.

[/quote]

En ole vaan en tiennyt miksi se on ilmaista kun missään ei sitä perustella. Tässä ketjussa syitä jo tulikin ja kiitos heille. Olen yhtä asiaa viisaampi. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi