Kun ei saa enää mitään sanoa ääneen.
Useampi alotustani on poistettu viimeisen tunnin aikana, aiheet eivät millään tavalla ketään halventavia, loukkaavia tai herjaavia sekä tutkimuksiin perustuvia faktatietoja.
Todella surullista, että tämäkin foorumi on muuttunut sananvapautta rajoittavaksi.
Kommentit (13)
Annan tälle alle 10min, ennenkuin poistetaan :)
Otsikkoon ei tule pistettä.
Lisäksi, tämä on keskustelupalsta, ei mikään tilasto"faktojen" jakelukanava. Suosittelen myös kertaamaan mitä sananvapaus tarkoittaa.
Valivalivalivali, rasisti ei saa enää mamuja niin harmittaa.
Etusivulla on mun mielestä aika monta ketjua vaikka mistä aiheista, ap liioittelee.
Nyt reippaasti sanot ääneen siinä läppärin edessä tai luuri kourassa sen minkä haluat sanoa.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:31"]
Lisäksi, tämä on keskustelupalsta, ei mikään tilasto"faktojen" jakelukanava. Suosittelen myös kertaamaan mitä sananvapaus tarkoittaa.
[/quote]
:D Aha, mutuja ja höpö höpöjä saa jutustella, mutta että asiapohjainen keskustelu tai tilastofaktat on ehdoton nou nou. Niin arvelinkin.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:31"]
Lisäksi, tämä on keskustelupalsta, ei mikään tilasto"faktojen" jakelukanava. Suosittelen myös kertaamaan mitä sananvapaus tarkoittaa.
[/quote]
:D Aha, mutuja ja höpö höpöjä saa jutustella, mutta että asiapohjainen keskustelu tai tilastofaktat on ehdoton nou nou. Niin arvelinkin.
[/quote]JOS SATA KERTAA PÄIVÄSSÄ KIRJOITAT SEN SAMAN "FAKTAN" TÄÄLLÄ JOKA KETJUUN NIIN JOO, EI KELPAA ENÄÄ.
Vastareaktio spämmille, niin yksinkertaista.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:34"]
Valivalivalivali, rasisti ei saa enää mamuja niin harmittaa.
[/quote]
Miksi ihmeessä rasisti haluaisi mamuja? Te suvaitsevaiset olette aika erikoista porukkaa.
Pakko kysyä, että miksi on niin kova halu sanoa ääneen tai jollain julkisella foorumilla rasistisia, herjaavia tai muuten typeriä mielipiteitään?
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:51"]Pakko kysyä, että miksi on niin kova halu sanoa ääneen tai jollain julkisella foorumilla rasistisia, herjaavia tai muuten typeriä mielipiteitään?
[/quote]Ei ole vissiin muutakaan tekemistä.
Mamut mainittu --> ketju poistoon
Uliuliuli
Sanam vapaus mainittu