Lue keskustelun säännöt.
Miksi hyysääjät ovat usein naisia?
25.09.2015 |
Naiset eivät osaa ajatella rationaalisesti ja loogisesti?? Hyysäävät terroristeja ja naisviihajia mielellään. Ihme paradoksi kyllä koko juttu.
Kommentit (6)
Aloituksessa ei kyllä ole mitään logiikkaa. Miksi se niin usein aloituksista puuttuu?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Musta makkara kiinnostaa. Miettikääpä oikeasti olisivatko nämä naiset vastaanottamssa jos tulijoista olis 90% 20-30v naisia. Heh.
Jos tulijat olisivat naisia, miehet olisivat hyyssäreitä.
Meitä oli tänään tupa täynnä hyysäreitä, 3 naista ja 3 miestä. Tai yksi miehistä on mamu, ehkä hän sit on hyysättävä?