Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ostatteko tavarat kaupasta vai netistä?
Kommentit (2)
Ostan ennemmin kaupasta koska kaupoissa on suuremmat valikoima ja eikä oo ees kalliita , samat tavarat on netissä kui kaupassaki... Ja sitä paitsi kaupasta ostetut tavasrat pystyy palauttamaan heti, toisinko netistä tilaamat, ko lähetät nii niissä menee monta päivää enneko ovat ees perillä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tästä puuttuu vaihtoehto "ostan perinteisiltä kirpputoreilta, tai nettikirpputoreilta".