Kyllä on kylmä heinäkuu.
Ei hellettä heinäkuussa, on vain +16 tänään täällä länsi suomessa. Ei taida hellettä tulla enää tänä vuonna.
Kommentit (85)
Täydellinen lämpötila!! JESSSSSSSSSSS!!!!
Ei ole kylmä. Ilmasto on lämmennyt. Nyt on lämpötila yli 30 astetta, vaikka mittari näyttää 16.
Parempi tämä on kuin 7 viikkoa +30 eikä kertaakaan sadetta kuten toissavuonna.
Se on kylmä Heinäkuu jos Toukokuussa oli +25. Saas nähdä miten käy tänä vuonna marjoille.
Nyt on just hyvät ilmat pelata tennistä kun ei ole liian kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Se on kylmä Heinäkuu jos Toukokuussa oli +25. Saas nähdä miten käy tänä vuonna marjoille.
Mustikassa oli paljon kukkia, mutta eipä näy marjoja. Taisi halla viedä.
Toukokuussa ja kesäkuussa oli helteitä ja sademäärät vähäisiä, joten nyt heinäkuu on viileämpi. Itse nautin viileästä kesästä enemmän kuin helteistä, koska kuumuus aiheuttaa minulle sydämentykytyksiä, liikahikoilua, päänsärkyä, pahoinvointia, väsymystä ja unettomuutta.
Aina on valittamisen aihetta, vai oliko aloitus pelkkä toteamus?
Ihanaa lähteä etelän lämpöön! Pääsee pulikoimaan lämpimään veteen ja nauttimaan oikeasta kesästä.
Aivan mahtava kesäsää! Ne hiostavat helteet saisivat jäädä pysyvästi pois.
Vierailija kirjoitti:
Aina on valittamisen aihetta, vai oliko aloitus pelkkä toteamus?
Eikä pidä edes paikkaansa. Ei ole kylmää.
Helteet jatkuu kun koulut alkaa, ei ole eka kerta.
Hyi helv! Viikon kuluttua pitäisi tulla "kesälomalle" Suomeen:( Ei paljon innosta tulla sateeseen palelemaan.
Mulle 25-35 on ideaali lämpötila (,ilman jäähdytystarvetta)
Koti kuumeni helteellä. Seinät varaavat lämpöä. Vieläkin sisällä 27c.
Mää oon ihmetelly jo useampana vuonna että miksi Elokuu on nykyään heinäkuuta kuumempi kuukausi. Edellisen kerran ollu oikeasti kesäinen heinäkuu 2021 ja sitä ennen 2018. Nykyää joka kesä sama homma ett heinäkuussa pilvistä ja epävakaista ja elokuussa sitte jatkuvasti kovaa hellettä. Mielestäni heinäkuu ei ole enää se vuoden kuumin kuukausi niin ku tilastot sanoo vaa se on jo useana kesänä ollu Elokuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustikassa oli paljon kukkia, mutta eipä näy marjoja. Taisi halla viedä.
Meillä kuivuus ja kuumuus ja mitä kesti kukinnan ajan.
Mukavampi olla näillä keleillä töissä. Pidin lomani ,kun oli ne hyvät kelit.
Siltä tuo näyttää, vaikka toivon hartaasti olevani väärässä.