Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei, matkija!

Vierailija
27.04.2007 |

Keksitkö kaikista viesteistä jotain hauskaa, vaan vain joistain?

Onko kiva kun sun alotuksiin vastataan huumorilla vai olisko parempi, että ne jäisi vaan otsikoiksi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta huumoria ei voi koskaan viljellä liikaa.

Vierailija
2/4 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää mikään mäkätyskysely ollu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menehän nukkumaan, ni et itteäs enempää nolaa.

Vierailija
4/4 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on joku jolla ei vaan oo mitään sanottavaa mihinkään ketjuun, ja näin se pääsee mukaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme