Onko sinusta MAriko ruma?
Luen just uusinta Seuraa ja siinä hän sanoo pitäneensä itseään kauan rumana. Minusta hän ei ole ruma. Persoonallisen näköinen :)
Kommentit (19)
Mutta toivon ehdottomasti että voittaa TTT:n koska on paras :)
mutta vahvat, näyttävät piirteet, jotka meikattuna todella kaunis. Ei klassisen kaunis, mutta näyttävä ja ylväs.
Lävistykset eivät minusta ole kauniita.
Vierailija:
Tavallisen näköinen tai ruma, riippuu varmaan katsojasta.
Samaa mieltä! Anna kaikkien kukkien kukkia!
Olen kyllä muuten yllättynyt hänestä positiivisesti ohjelmassa!
eli vatsa pikkupömppö ja ei rintoja
Marikolla on Ben Johnsonin sääret=)
No, ei se muutenkaan mikään kaunokki ole, kotkannaama ja vartalo ihme pötkylä. Siis sivusta katsottuna.
Tavallisen näköinen tai ruma, riippuu varmaan katsojasta.
kusenkeltainen tukka ja hammasraudat sekä rengas nenässä ja suussa lävistyksiä! on!
Persoonalliset kasvot, ja vau mikä kroppa!
Salkkareissa oli aika vastenmielisen oloinen. En tykkää niistä lävistyksistä.
Vierailija:
Samoin kuin sillä Idols-Annalla.
Ei hän ole klassisella tavalla kaunis, mutta persoonallisella tavalla on. Ihanaa, että televisiossa esiintyy vähissä vaatteissa muitakin kuin alipainoisia.
mutta tukka ja lävistykset rumentaa paljon
Sen sijaan tansseissa hänellä on ollut erikoisia ja rumiakin kampauksia ja meikkejä.
Vierailija:
Sen sijaan tansseissa hänellä on ollut erikoisia ja rumiakin kampauksia ja meikkejä.
Ja minusta hän on HURMAAVA! :) <3
mariko oli tosi kaunis!
salkkareiden virpi oli kyllä kauhistus :)
Mutta on se mariko minun silmiin kaunis, se nenärengas on kyllä vähän turha.