Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taisi tulla hiljanen ilta kaksplussalle ku on koko paivan tokkiny ja pahasti, nyt ei paase enaa ollenkaan, ei ole paassyt moneen tuntiin...

27.04.2007 |

Harmittaa...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin käyn vilkaisemassa, josko toimis ja samt avaukset siellä vain pyörii.

Vierailija
2/2 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja telkkaristakaan ei tule mitään :(

Taaitaa olla paras lähteä nukkumaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi