Lue keskustelun säännöt.
Taisi tulla hiljanen ilta kaksplussalle ku on koko paivan tokkiny ja pahasti, nyt ei paase enaa ollenkaan, ei ole paassyt moneen tuntiin...
Kommentit (2)
Ja telkkaristakaan ei tule mitään :(
Taaitaa olla paras lähteä nukkumaan
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Silloin tällöin käyn vilkaisemassa, josko toimis ja samt avaukset siellä vain pyörii.