Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Garcinia Essentials kokemuksia

07.09.2015 |

Onko kenelläkään oikeita kokemuksia Garcinia Essentialisista? Onko kukaan saanut tuotetta? Onko toiminut? Onko kaikki kk kokeilut pelkkää huuhaata? Onko kokemuksia muista vastaavista tuotteista?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa googlettaa, suomi24-palstalla käyty keskustelua samasta. Kyseessä on siis huijaus. Äitini tilasi tämän ja piti maksaa 6,51e ja sen lisäksi tililtä lähti yli 70 euroa. Yhden kokeilun jälkeen tilaus muuttuu automaattisesti kestotilaukseksi ja tililtä lähtee automaattisesti lisää rahaa älyttömiä summia. Rahoja ei saa takaisin.

Vierailija
2/29 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

 

Haksahdin tilaamaan kokeilupaketin. Kesti kuukauden tulla. Sinä aikana kokeilupaketin hinta 4,95 muuttuikin 80 euroksi, kun en ollut perunut 14 päivän sisällä tilauksesta. Tuotteen tulo kesti 28 päivää. Rahaa alkaa mennä tililtä ja uutta tavaraa tulee, jos tulee. Suljin kortin ja tein rikosilmoituksen. Sitten tein oein oikein asiallisen luottokorttireklamaation sen pankkiin. (Selostin asiat juuri niin kuin ne menivät). Kaksi viikkoa kului ja sain kaikki vaatimani rahat takas. Meni vain 2 x 4,95, kuten pitikin mennä tutustumispaketeista. Jouduin myös kuolettamaan korttini. Tein myyjästä (mitään firmaa ei löydy) ilmoituksen Kilpailu- ja kuluttajavirastoon sekä esitin Kuningaskuluttajaohjelmalle jutun aiheeksi. Tuollainen huijarifirma pitää saada kuriin, koska se vie uskottavuuden kaikelta nettiostamiselta.

 

Ehdoissa lukee: Kun tilaat tänään, sinulle lähetetään 30 päivän erä Garcinia Essentials -tuotteita vain hintaan €6.69[CURRENCY2 lähetys- ja käsittelykuluista. Mikäli Garcinia Essentials ei ole sinun juttusi, voit peruuttaa 14 päivän sisällä välttääksesi osallistumisen eksklusiiviseen Garcinia Essentials -ohjelmaan, joka lähettää sinulle kuukauden erän tuotetta 30 päivän välein, alkaen 14 päivän kuluttua ensimmäisen pullon lähetyksestä hintaan €79.40, sekä €6.69 lähetys- ja käsittelykuluja. TÄSSÄ EI SANOTA. ETTÄ EKOISTAKIN VELOTETAAN TÄYSI HINTA JOS EI PERUUTA. Lisäksi lupaavat toimittaa 5 - 7 päivässä. Mulla kesti 28 päivää.´

 

Jos haluatte ohjeita, miten saa rahat takasin, niin tässä sähköposti, jota kautta minuun saa yhteyden muppe2@hotmail.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hyvä hyvä uskoiset. Ei tollaisia pidä uskoa eikä misään tapauksessa maksaa. Laitat pankki kortti tiedot sen jälkeen voi lähteä tililtäsi huomattavia summia. Tämä on poliisi juttu mutta poliisit ei vain pysty tällaisia asioita seuraamaan. Suomen poliisi kun hoitaa hirveesti hallinollisia asioita niin nämä jutut jää unholaan. Netti poliisi kun kyttää rasisti sanoja joita maahan muuttajat ilmoitelevat tutkitavaksi eihän poliisi tälläisia juttuja tutki. Älkää laittako mihinkään ostoksiin netissä pankkitietoja säästyt turhalta päänsäryltä. Vanha ja viisas 70 kymppinen Erkki nevoo

Vierailija
4/29 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasia huijarifirmoja on. Sama huijaus jatkuu tässä osoitteessa:  http://paivalehti.com/terveys/garcinia-2-anti/   Sivulla on olevinansa kommentteja. Samat kommentit ovat päivästä toiseen, mutta uusimpien päiväys on aina meneillään oleva päivämäärä. Mutta on hyvä, että on tuollaisia ihmisiä, jotka auttavat. Apua saa siis sähköpostiosoitteesta muppe2@hotmail.com   Hatunnostonarvoinen temppu. Ihme, ettei tommsosa saada pois Suomen markkinoilta.

Vierailija
5/29 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama huijaus on tässäkin osoitteessa. Tuotemerkki on pikkusen eri. Samat valheet yms. Ei ehkä kannata tilata.     http://www.terveysuutiset.net/fi/

Vierailija
6/29 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

 

Minulla oli samanlainen kokemus kuin Vierailija 3/5:llä. Kuinka epämiellyttävää huomata tulleensa huijatuksi. Tilauksen tulo kesti viitisen viikkoa. Myöskään ei tullut laskua lähetyskuluista. Ehdin jo ihmetellä, miksi, mutta en saanut mitään vastausta kysymykseeni.  Kun sitten sattumalta tarkastin tiliäni, huomasin otot, aluksi pienempiä summia, myöhemmin muuttuivat isommiksi. Pieniä summia oli alkanut mennä heti tehtyäni tilauksen. Kuoletin pankkikortin ja pankkivirkailija kertoi minulle tarkemmin, mitä minulle oli tapahtunut. 

Tein rikosilmoituksen poliisille. Ilmoitus kyllä otettiin vastaan, mutta poliisi sanoi suoraan, että tililtä otetut rahat olen todennäköisesti menettänyt. Kun on kysymys ulkomaisesta yrityksestä, poliisi voi kyllä pyytää tutkintapyyntöä ko. maan poliisilta (tässä tapauksessa hollantilaiselta), mutta on epätodennäköistä, että voisin saada rahojani takaisin, vaikka rikolliset saataisiinkin kiinni ja he saisivat rangaistuksen. Poliisi totesi, että on ihmisiä, jotka ansaitsevat elantonsa tekemällä työtä ja on ihmisiä, jotka ansaitsevat elantonsa huijaamalla toisia. Minun tililtäni otetut rahat ovat menneet huijarien elämiskuluihin, eikä niitä enää ole. 

Terv. Petetty MP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/29 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Minulla aivan sama kokemus. Täyttä huijausta! Älkää missään nimessä erehtykö tilaamaan. Myös minulle kävi niin, että edullista näytepurkkia ei edes tullut ja  tililtäni häipyi 79,40 ja sitä ennen useita pikku summia ja kahden päivän päästä tuli postissa kapselipurkki. Myös minä olen kuolettanut korttini ja olen tehnyt rikosilmoitksen. Kyseessä on amerikkalainen (Utah) huijausfirma. En tiedä, uskallanko edes syödä noita pillereitä. Mistä tuon tietää, vaikka olisi jotain tappopillereitä.

Vierailija
8/29 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut ohjeet viimeisen kahden (2) kuukauden aikana yhteensä 60 "huijatulle"  ihmiselle. 1.) Miten peruutat tilauksen ja 2.) Malli luottokorttiyhtiölle tehtävästä reklamaatiosta. Reklamaatiota on kehitetty koko ajan. Eli ruutia ei kannata alkaa keksimään uudelleen eikä kannata alkaa keksiä lisääkään. Reklamaatio on Word - tiedostona, joten siitä saa suoraan saman tekstin rikosilmoituksen. Olen aikani kuluksi paneutunut asiaan harrastusmielessä, koska itse sain luottokorttiyhtiöltä takaisin 320,00 euroa. En edes yrittänyt palauttaa pilleripurkkeja, koska ........

Tässä on saman firman eri tuotteen ohjeiden kohta "tuotteen palautus" (naamarasva Restora Lumina). Tuon kun lukee, niin luuleeko kukaan enää saavansa sieltä mitään takaisin?

Ohjeet ja reklamaation saa osoitteesta: muppe2@hotmail.com

ps. Rikosilmoituksia on tietääkseni tehty jo noin 50. Poliisi ei tutki niitä, koska on ulkomaalainen firma. Luottokorttiyhtiö vaati ainakin minulta kuitenkin rikosilmoituksen tekemisen.

Tuotteen palautus: "Huomaa: Mikäli tilaus palautetaan meille ja syynä on kielletyt/rajoitetut tuotteet, väärä osoite, tullimaksuista kieltäytyminen, tilauksesta kieltäytyminen tai että kukaan ei ollut vastaanottamassa tuotetta, me hyvitämme luottokorttiasi seuraavasti: Sinulle palautetaan tilauksen kokonaissumma, josta on vähennetty toimitusmaksu ja 20% tilauksen kokonaisarvosta (uudelleenvarastointimaksu). Me vähennämme kaikki ulkopuoliset maksut jotka ilmenevät toimituksen aikana, kuten varastointimaksut, palautuspostimaksut yms.

Mikäli tuotteen palauttaminen maksaa enemmän kuin itse palautettava summa, me opastamme kuljetusyhtiötä luopumaan tilauksesta ja emme hyvitä palautuksesta. Mikäli tuotteet jäävät tulliin, tilauksesta ei makseta hyvitystä.

Hyvitykset eivät ole mahdollisia mikäli valitset toimittajaksi DHL:n kansainvälisen postituksen ja tilauksesi häviää."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen viitaten, olen nyt aikani kuluksi auttanut noin 90 ihmistä, joista pääosa (noin 80) on tilannut laihdutuspillereitä ja noin 10 samalta huijarifirmalta naamarasvaa. Iso osa on saanut rahansa takaisin. Olen tässä hämmästellyt itsekseni erästä asiaa. Laihdutuspillereiden tilaajat ovat pääsääntöisesti "vanhempaa" väkeä, kun taas naamarasvan tilaajat ovat selkeästi nuorempia. Laihdutuspillerin tilaajat osaavat kertoa ensimmäisessä yhteydenotossa, että ovat tilanneet Garcinia Essentials ja Essenti Cleanse - tuotteita tai vain toista. Mutta kun nuorempi naamarasvan tilaaja kirjoittaa, niin heti huomaa, että mittavin  teksti, mikä osataan kirjoittaa on tekstiviestin mittainen. Oleellista minulle on tietää, mitä tilasit ja tilasitko yhtä vai kahta tuotetta. Reklamaatiomalleja on valmiina neljä erilaista. Osaan heti laittaa oikeat ohjeet. Ne saat osoitteesta muppe2@hotmail.com

Vierailija
10/29 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei..erehdyin samaan koukkuun .....miten saan peruttua tilaukseni  ? auta ennen kun tapahtuu enemmän ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/29 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta pankkikortti. 

Vierailija
12/29 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortin sulkeminen lopettaa veloitukset, mutta rahojen takaisinsaanti edellyttää reklamaatiota luottokorttiyhtiölle. S-Pankin Visa Debit ei ole luottokortti, joten sillä maksaneet eivät ole saaneet rahojaan takaisin. Sillä ei ole samaa takuuta kuin VISA:lla jajMaster Cardilla. Ohjeita ja reklamaation mallin saa osoitteesta    muppe2@hotmail.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/29 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei luottokorttireklamaation teko ole tuttua puuhaa, niin alla olevasta sähköpostiosoitteesta saa apua. Naamarasvahuijarifirma on sama, joka huijaa laihdutuspillereillä. Samalla kun ostaa, hyväksyy "huomaamattaan" huijarifirman TILAUSEHDOT: Kun tilaat tänään, sinulle lähetetään 30 päivän erä .......tuotteita vain hintaan ...... Mikäli se ei ole sinun juttusi, voit peruuttaa 14 päivän sisällä välttääksesi osallistumisen eksklusiiviseen Garcinia Essentials -ohjelmaan, joka lähettää sinulle kuukauden erän tuotetta 30 päivän välein, alkaen 14 päivän kuluttua ensimmäisen pullon lähetyksestä. Eli rahojen palauttamiseen ei riitä se, että vetoaa vain ostaneensa kokeilutuotteen. Paneuduin asiaan. Nyt on ohjeet tilauksen katkaisuun ja sellainen reklamaatio, jolla saa taatusti rahat takaisin. muppe2@hotmail.com

Vierailija
14/29 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää, miten helposti sitä menee retkuun. Minäkin, joka aina varoitan lapsia laittamasta mihinkään korttinumeroitaan. Tilasin nämä samat Garcinia Essentials ja Essential Cleanse -tuotteet ja kävi ihan samalla tavalla. Hetken päästä tilillä oli 89,90 USD otto. Näitä tuotteita ei tullut koskaan. Kuoletin korttini ja maksoin siitäkin hyyvästä 10,-. Valitettavasti S-kortti, Visa Debit eli rahoja ei saa takaisin. Pankissa sanoivat heti, että vieläkö tuo on siellä facebookissa, on välillä jo poistettu... eli tuttu juttu oli heille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/29 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Tässä yksi haksahtaja. Kävi juuri kuin sinulle muppe. Lasku joka odottaa maksua on 177€. Suutuuttaa suunnattomasti koko juttu. Tein reklamaation pankkiin mutta se hylättiin. Suljin kortin ja tietysti siitä myös maksoin. Läheti avaamattomana purkin lähettäjälle, mutta eihän se mitään auta.

Vierailija
16/29 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen kommentoija kirjoitti: "Tein reklamaation pankkiin mutta se hylättiin: "Muppe vastaa: "Olen nyt tehnyt kymmeniä reklamaatioita eri ihmisille. Yhtään niistä ei ole hylätty."  Nimittäin, pitää tietää mistä reklamoi. Jos reklamoi siitä, että tilasin esittelytuotteen ja nyt niitä vaan tulee lisää ja lisää sekä luottokorttia veloitetaan, niin siinä ei ole mitään syytä pankille tai luottokorttiyhtiölle palauttaa rahoja takaisin. Homma on tehty niin, että asiakas sitoutuu huomaamattaan tilausta tehdessään huijarifirman ehtoihin eli eksklusiiviseen Garcinia Essentials -ohjelmaan (joka lähettää tilaajalle kuukauden erän tuotetta 30 päivän välein, alkaen 14 päivän kuluttua ensimmäisen pullon lähetyksestä) Eksklutiivinen ohjelma on siis sellainen, joka lähettää ja laskuttaa kunnes homman saa poikki, jos yleensä saa. Koska esittelytuotteen tilaaja hyväksyy tämän tilatessaan (vaikkei huomaakaan hyväksyvänsä), niin tuohon vetoamalla ei saa rahojaan takaisin. Tuotteen palautus sellaisenaan ei kannata. Se palautuu uudelleen sinulle. Ja taas meni rahaa hukkaan. Tuotteen palautus oikealla menettelyllä ei myöskään kannata, kun sieltä ei tule mitään takaisin. Eli jos haluat rahasi takaisin, ota yhteyttä  muppe2@hotmail.com

Vierailija
17/29 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ottanut minuun yhteyttä. Osaan tehdä sellaisen reklamaation, jolla saa rahansa takaisin. Tähän mennessä kaikki, joille olen tehnyt reklamaation, ovat saaneet rahansa takaisin. Sillä, että kertoo tilanneensa vain kokeilutuotteen, ei todellakaan saa rahojaan takaisin. Terveisin muillekin muppe2@hotmail.com

Vierailija
18/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muppe 2 :lle kirjoitin mutta tässä oleelliset tapauksesta

1 ,Tilasin DR FARIN laihdutustuotteita,luvattiin jos ei laihdutus vie 10kg kk , voi palauttaa ,ilman mitään selityksiä , mainoksessa oikein TAKUUTODISTUS!

2. Tuli Valintatalon maksoi Visalla ja heti selvisi että on huijaus lähettäjä oli PostNord oy Pro Speditionltd. Ltd Osumakuja 1 - 3 , Vantaa Suomi.

Paketissa kuitenkin yritys johon pitää ottaa yhteyttä jos jotain tuotteesta tai toimituksesta kerrottavaa ?!

3.paketin siis päätin heti palauttaa ,ilmoitin yrityksille ,että paketti lähtee sinne mistä tuli ,Vantaalle ja. Puolaan vaatimus rahojen palautus ,sekä Visa kortin kuoletuksesta, ja jos rahoja ei kuulu Visa/pankki hoitamaan asiaa, myös kuluttaja asiamiehelle tietoa mm kaikista sähköpostista kopio hänelle .

4. 21.6 paketin palautus ,23.6 pankkiin selvittämään asiaa ja yhteys Visaan.

Muppe 2..... sai Nämä tiedot pyysin ,häneltä ajatuksia mitä voin muuta tehdä, pitäisikö olla hänenkin yhteydessä kuluttaja asiamiehen virastoon.

Vanhojen ihmisten Huijaaminen olisi loputtava,tietoa mm ET lehteen ja eläkeläisille järjestöjen kautta yleiseen tietoon ,näin yksi Tollo

Vierailija
19/29 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmeessä tilaa. Huijareita

Vierailija
20/29 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseensä uskovia on paljon. Antavat pankin tehdä reklamaation. Poikkeuksetta seuraus on se, että rahoja ei saa takaisin. Itselläni on nyt 150 autetun kokemus ja rahat ovat tulleet pääsääntöisesti täysimääräisinä takaisin. Jokaisessa kaupassa on useita maksuvälinepetoksia ja huijauksia. Reklamaation mitta on 2 - 4 sivua (fontti Arial 12, riviväli 1, koko sivun levyinen teksti.). Pankki tai luottokorttiyhtiö palauttaa rahat. Miksi ne kirjoittaisivat huijatulle sellaisen reklamaation, etä joutuisivat maksamaan tälle rahat takaisin. Apu saa osoitteesta muppe2@hotmail.com