Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Garcinia Essentials kokemuksia

07.09.2015 |

Onko kenelläkään oikeita kokemuksia Garcinia Essentialisista? Onko kukaan saanut tuotetta? Onko toiminut? Onko kaikki kk kokeilut pelkkää huuhaata? Onko kokemuksia muista vastaavista tuotteista?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tunne huijausta "perin pohjin", niin mahdollisuudet saada rahansa takaisin ovat todella huonot. Nyt 160 ihmistä auttaneena osaan homman ja rahat palautetaan. Tämä on kuin lakimiehen työtä. Ihan ilmaiseksi en tee, koska yhteen tapaukseen kuluu kahdesta kolmeen tuntiin. Moni on yrittänyt ensin itse ja pettynyt (ammattitaidoton reklamaatio). Sen jälkeen on todella vaikea tehdä uusi ja uskottava reklamaatio pankille, kun "huijattu" on ensin kirjoittanut mitä sattuu. Oikeaa apua saa osoitteesta muppe2@hotmail.com LASKUN lähetän jälkikäteen, eli minun on vaara tulla huijatuksi :))

Vierailija
22/29 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkkien palauttaminen on täysin turhaa. Samoin yhteyden ottaminen myyjään. Kyseessä on järjestelmällinen maksuvälinepetos, ei siis mikään huijaus. Jos haluatte oikeaa apua asiantuntijalta, ottakaa yhteyttä osoitteeseen muppe2@hotmail.com

Pääosa huijatuista siis koittaa oitaa asiaa itse. Sama kun polttaisi rahaa nuotiossa ..... tai, jos joutuu oieuteen, niin sanoo, "että en tarvitse asanajajaa, koska olen taitava itse"  :))))))))))

ETTÄ SILLEEN .... onnea omille yrityksille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muppe 2. Taidat olla rahastamassa epätoivoisten ihmisten kustanuksella ,vai mitä tämä sinun toimintasi on !

Minulla onko kokemusta mm XELLIM OY Viro : n ja DR FARIN Puola : n

laihdutus tuotteiden , palutus ja rahojen takaisin saamisesta ja

harhaanjohtavan ja epäeettisen markinoinin torjumisessa .

Yksityis henkilö saa apua ilman mitää ,maksamista ,kun tuote on tullut esim ao maista . Suomen Euroopan kuluttaja keskuksen kautta ,asia hoidetaan ao maan Euroopan kuluttaja keskukseen ,jotka saavat rahat takaisin ilman mitää muppeja.

Kun vaan palauttaa tuotteen ja tekee kirjallisen ilmoituksen vaatimuksestaan rahojen palauttamisesta , koska tuote ei ole markinoinin mukaista tai muuten ei täytä luvattuja vaatimuksia , kuten ao tapauksissa , aloituspaketti sisälsi jatko tilauksia joita ei ole mainittu tai lupaksen mukaista laihtumista ei tapahdu.

Eli toistan ilman mitään kuluja rahat ,saatu takaisin kokonaan .

( xellim aloitus paketti 4.95 maksettu ja dr farin purkin palautus 8 € maksettu )

Kun esitin asian mupelle dr farin tapauksesta , haistoin tuorahastiksen ja silloin ja aloitin oman toiminnan ,jolla sain rahani Euroopan kuluttaja keskuksen avulla!

Vierailija
24/29 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muppe 2 . Huom kolahtiko , omaantuntoon !

Vierailija
25/29 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Garcinia Laihdutuslääke - http://shуtobuy.fi Olen syönyt garcinia cambogia plussaa kaksi kuukautta, ja täytyy sanoa, että olen enemmän kuin tyytyväinen tuloksiin. Olen pudottanut yli 5 kiloa, enkä ole muuten joutunut paljoa muuttamaan ruokavaliotani tai liikunnan määrää. Ihana ravintolisä!!!! Oloni on mitä mahtavin :)

Vierailija
26/29 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Garcinia Essentials kokemuksia

Nimimerkille "välistä vetäjiä riittää". Nyt kirjoitat ihan jostain muusta kuin Garcinia Essentials - huijauksesta. Huijauksen kotimaa on USA, joten Eurooppalaiset säännöt eivät toimi. Pääosa tutustumistuotteen tilanneista ei osaa englantia, joten eivät pysty tilaamaan palautuksen tarvittavaa RMA - numeroa.

Ennen kuin menet syyllistämään ketään, niin ota asioista selvää. Kyseisessä huijauksessa rahani palautti Nordea / Master Card, ei siis huijarifirma. Rahat tulivat takaisin täysimääräisinä.

Garcinia Essentials - huijaus on muuttanut nimeään, mutta huijarifirma on edelleen sama. Firman "säännöissä" on tarkasti mainittu, että palautus ilman RMA- numeroa ei riitä. Englantia osaamattomana olin kykenemätön toimimaan. Sain kuitenkin lopulta rahani takaisin. Oikaisupyyntö tai siis reklamaatio oli kolmen sivun mittainen. Itselleni jäi vain rikosilmoituksen teko. Siihenkin sain tekstin valmiiksi.

Lasku tuli vasta sitten, kun olin saanut kaiken tarvitsemani. Minusta Muppen toiminta oli kaukana rahastuksesta. ..... Mutta kateellisia ja osaamattomia riittää sekä niitä, jotka uskovat itse osaavansa hoitaa itse kaiken. Itse nostin "kädet pystyyn". Hyvä että pientä korvausta vastaan saa apua.

Kiitollinen.

Vierailija
27/29 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/29 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset uskoo tällaista humpuukia. Eihän paino putoa nopeasti, kun se ei ole hetkessä tullutkaan. Kun syö säännöllisesti normaalia ruokaa, jättää herkut minimiin, harrastaa liikuntaa, niin paino putoaa hiljaa, mutta varmasti. Kun syö vain sen, mitä kuluttaa, painoa ei pääse kertymään. EI OLE KERRASSAAN MITÄÄN POPPASKONSTIA pikalaihtumiseen. Uskokaa jo hyvät ihmiset. Tietysti jokainen on vapaa näitä ostamaan, mutta jos joku tässä laihtuu, niin rahapussi.

Vierailija
29/29 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Garcinia Laihdutuslääke - https://tonzes.com/slimfi.htm Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti.