Lue keskustelun säännöt.
Heissan Jyväskylä!!
06.05.2007 |
Täällä olis yks vauvakuumeilija vailla ystävää. Olen kohta 21-vuotias ja haluaisin joitakin ystäviä, joilla on jo lapsia tai on suunnitteilla lapsi. Vois käydä vaikka kahvilla, kävelyllä tai vaikka shoppaamassa yhdessä, kunhan olisi joku jonka kanssa saisi puhua vauvoista niin paljon kuin haluaa :)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla